Chrille82 October 31, 2023 Report October 31, 2023 Funderar på att kanske måla bromsoken i samma färg som bilen dvs röda. Är det någon annan som gjort det och är nöjd med resultatet? Eller ska man bara snygga till bromsoken bak. Tycker dock det känns lite tråkigt att isåfall behöva måla över ”Brembo” loggan i framoken. Kanske det finns en lösning på det med, Hållbart klistermärke? Citera
Corvette November 1, 2023 Report November 1, 2023 köp Bullitt satsen istället 1895 USD på CJ Pony Citera
66ahenke November 1, 2023 Report November 1, 2023 bullit kitet blir ca 30000 kr hemma i sverige måla dom du har röda o goggla runt lite så hittar du brembo dekaler på nätet så har du ca 28000 kr att dricka öl för till sommar jag kommer själv måla mina ok Citera
66ahenke November 1, 2023 Report November 1, 2023 (redigerad) 6 st bilbromsok klistermärke för Brembo bokstäver fordon dec White 1PC c8bf | White | 1PC | Fyndiq Ford loggo dekal dekaler sticker till bromsok (modemedia.se) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Chrille82 November 1, 2023 Author Report November 1, 2023 Nästan 30000kr är väldigt saftigt för att få röda bromsok på bilen. Har målat ok förut med gott resultat och det får bli så även denna gången. Dom där klisterdekalerna är jag dock lite tveksam till om dom sitter kvar efter yttre påverkan som tvätt/ avfettning värme etc. Kanske kan hitta någon form av Brembo mall och spraya in texten istället Citera
66ahenke November 1, 2023 Report November 1, 2023 (redigerad) du kan ju använda dekalerna till att göra en mall jag ska testa dom ford dekalerna på mina ok Ändrade %s av %s (%s) Citera
Mustangmike November 2, 2023 Report November 2, 2023 Nu vet jag inte vilken stil du har på fälgar men tycker svarta ok är snyggt även om det kan vara läckert med röda som lyser upp lite där inne. En variant skulle vara att klarlacka framoken så blir dom lite mörkare och blanka och sedan slipar du bakre oken så dom blir lite snyggare innan lackning i samma nyans/stil som fram. Citera
Chrille82 November 2, 2023 Author Report November 2, 2023 Det är dom svarta originalfälgarna som sitter på. Tycker röd gifter sig väldigt bra ihop med dom Citera
Chrille82 November 25, 2023 Author Report November 25, 2023 (redigerad) Nu är jag klar med målningen utav bromsoken… tycker själv att det blev riktigt snyggt Mycket trevligare än original då man knappt såg att det var feta Brembo ok fram Ändrade %s av %s (%s) Citera
Chrille82 November 26, 2023 Author Report November 26, 2023 Jag köpte dom faktiskt ifrån fyndiq känns som bra kvalité. Tror dom är i nån form av vinyl. 1 Citera
Chrille82 December 2, 2023 Author Report December 2, 2023 (redigerad) Ja det var snyggt dock så förstörde den ifyllda texten på däcket alltihop.. lite EPA varning tycker jag. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts