Jump to content

Recommended Posts

Tjena...

har faktiskt börjat att snegla på om man inte ska byta bort sin 300hk volvo 850 bruksbil mot en musse nånstans mellan ´94´och uppåt,,,

Hittade denna annonsen på mobile.de men eftersom min tyska inte e särskillt bra så hoppades ja att nån av er kunde förklara varför denna e så billig...:

http://www.mobile.de/SIDl.kMX2SB7CuunCrFKJaFTg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1113563692A8Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C177%81T-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_yrd~BSRA6D1100D9000GmustangCPKWGMUSTANGHinPublicA2A0A0A0D1994/cgi-bin/da.pl?sprache=8&bereich=pkw&top=3&id=11111111161391892&

Kan man lita på tyskimporterad musse...?

mvh

Anders.

AHa.... Fan.. d kunde ja ju klurat ut själv tycker ja...

Hade en sånn här skada blivit dyr att reparera i sverige? om man säger att det behövs en ny framskärm, framlykta, blinkers och kofångare... På skroten...

Ha d!

//A.

Det jag reagerade på är att det står 73000 km, men även 73Tmls, vilket skulle kunna tolkas som 73000 Miles, vilket i så fall är 116800 km...

Näe, man kan aldrig lita till 100% på en bil från Tyskland, men chansen finns ju alltid att du får tag på en hyfsad bil till riktigt vettiga pengar.

En annan grej jag reagerade på var att den är 5-växlad, vilket jag anser är ovanligt i Tyskland. De allra flesta brukar vara automat. Det, och att trippmätaren ev. skulle vara i Miles kan tyda på att den är intagen av någon amerikan som är stationerad i Tyskland. Wiesbaden (där bilen är till salu) har nämligen en USAF bas.

mvh

Jocke

Hej hej..

Jo d hade jag gärna gjort men jag har dels inte sålt min bil ännu och så tänkte jag försöka hitta en för c:a 60-65000:- när det väl gäller...

Men den där röda färgen e jäkligt fin...

mvh

Anders.