BjörnD Posted June 4 Report Posted June 4 Någon som har köpt utomlands o vet nån länk på köpställen? Quote
Tungelsta HT-67 Posted June 4 Report Posted June 4 Sist kollade jag Ebay + kontaktade frakt firma (Svensk) i USA . Quote
Lars Alfredsson Posted June 4 Report Posted June 4 Har handlat på Ebay detta året, leveranser från USA har funkat bra. Priset som visas är inkl. frakt, moms och tull (om de levererar till Sverige). Finns även firmor i Tyskalnd och Litauen som jag handlat av. 1 Quote
Speedwell67 Posted June 6 Report Posted June 6 Var man shoppar lossberor ju lite på vad man behöver. Ett tips för frakten hem till Sverige kan vara att använda Jetcarrier eller Shopusa. Handlar man från fler platser så kan de sampacka allt. Mina favoritplatser är NPD, Virginia Classic Mustang (superbra kundservice), Opentracker, StreetorTrack, Cobra Automotive, Branda och Rockauto (slitdelar). De täcker in de flesta av mina behov. Tänkbara på att om du beställerfrån en firmamed olika lagerställen i USA och direkfraktar hem, så kan man åka på fler avgifter från speditören. Därför kör jag nästan alltid via Jetcarrier eller Shopusa. Quote
Recommended Posts