mobcharge May 10, 2005 Report May 10, 2005 Hej!snabb fråga, en bil har stått ett tag(4 månader), gick bra innan, nu går den inte så bra..tändkablar,spole,ignitor,stift etc=sattes i nya för 5 månader sedan..misständer sjukt och det slår ut flammor genom scoopet.. mao ena rejäla förgasarsmällar Tips? Citera
winnerpatric cmc162 May 10, 2005 Report May 10, 2005 Smäller det många gånger på raken eller det kommer smällar med jämna mellanrum???Startar bilen Hade samma problem med min -69 som jag fick hem från USA för några veckor sedan. Har också stått i ca 4 månader och går inte igång.Fördelardrevet var kasst!! Citera
mobcharge May 11, 2005 Author Report May 11, 2005 bilen startar, smäller med ojämna mellanrum, men jag tror jag är problemet på spåren..återkommer senare Citera
Dr Frelin May 22, 2008 Report May 22, 2008 Har samma problem... startar lätt och låter jättefint när man står och gasar lite... men när den man kör och den börjar bli varm och när man kommer upp i varv så smäller det som rackarns... Citera
Recommended Posts