May 10, 200519 yr comment_17542 Hej!snabb fråga, en bil har stått ett tag(4 månader), gick bra innan, nu går den inte så bra..tändkablar,spole,ignitor,stift etc=sattes i nya för 5 månader sedan..misständer sjukt och det slår ut flammor genom scoopet.. mao ena rejäla förgasarsmällar Tips?
May 10, 200519 yr comment_17544 Smäller det många gånger på raken eller det kommer smällar med jämna mellanrum???Startar bilen Hade samma problem med min -69 som jag fick hem från USA för några veckor sedan. Har också stått i ca 4 månader och går inte igång.Fördelardrevet var kasst!!
May 11, 200519 yr Author comment_17558 bilen startar, smäller med ojämna mellanrum, men jag tror jag är problemet på spåren..återkommer senare
May 22, 200816 yr comment_54651 Har samma problem... startar lätt och låter jättefint när man står och gasar lite... men när den man kör och den börjar bli varm och när man kommer upp i varv så smäller det som rackarns...