Jump to content

Sommaren här!


olesch

Recommended Posts

Patrik, du kanske inte ska utamana folk på race innan du fixat din kylare... Så se till att göra det!! 4 dagar kvar till onsdag...

Förresten, Ola, din bil ser kanonfin ut! Hoppas få se den nån gång under sommaren!

mvh

Jocke

Link to comment
Share on other sites

Alltid trevligt med folk från Malmö. Ser inte så många mussar här.

Ja du Patrik, vi får väl ta ett race någon gång då =) Om inget annat så kan vi väl träffas o snacka lite musse skit eller något =) Vart håller ni till då? Är det mobilia på onsdagarna eller?

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle gärna se att fler sökte sig ner till MECA raceway! Mycket folk är där, men riktiga bilar skulle jag gärna se fler av! Ta med en hjälm och ett par handskar om suget att gasa lite blir för stort!

Hoppas vi ses därnere!

mvh

Jocke

Link to comment
Share on other sites

Gäst

Brukar bara köra ner till banan....har sett din bil i garaget ett par gånger....känner han med Trans am´en....Men jag ser fram emot ett race...skall bara fixa min läckande kylare.... :D ...Blev du nöjd med utväxlingen??...har precis satt 3.73 på min och jag blev helnöjd...Ses kanske på onsdag...Mvh Patrik

Link to comment
Share on other sites

Jo, det blev en himla skillnad från orginal till 4:10 som dag och natt, går sjukt bra! Ska jag bara få på mina pulleys sen är allt som är inhandlat på bilen.

Men vad har du under huven på din bil eftersom du är så ivrig till att raca? Har spanat in dem amerikanska forumen och många med samma mods som jag har kör låga 13 sekunder på 402 meter, men det mesta hänger på föraren och jag har inte fått kläm på växlingarna än, trotts Tri-ax.

Link to comment
Share on other sites

Gäst

Jag har inget särskilt under huven....vanlig 5.0 motor med headers, pulleys, airpump delete, sen har jag en h-pipa utan kattar....o 3.73 utväxling.....tycker Mustangerna är jävligt lätta o växla med.....går o växla riktigt fort "om man våga dvs".. jag tycker det är lättare o växla med min T-5a än med T-56an(Camaro/Tarns Am)....ifs så har jag inte kört så mycket med en sån bil...är väll en vanesak....funderar på o köpa PRO 5.0 till min mustang har hört dom skall vara bra.....kör ju med orginal änsålänge...Blir det ut o köra imorgon??

Link to comment
Share on other sites

Jag har inget särskilt under huven....vanlig 5.0 motor med headers, pulleys, airpump delete, sen har jag en h-pipa utan kattar....o 3.73 utväxling.....tycker Mustangerna är jävligt lätta o växla med.....går o växla riktigt fort "om man våga dvs".. jag tycker det är lättare o växla med min T-5a än med T-56an(Camaro/Tarns Am)....ifs så har jag inte kört så mycket med en sån bil...är väll en vanesak....funderar på o köpa PRO 5.0 till min mustang har hört dom skall vara bra.....kör ju med orginal änsålänge...Blir det ut o köra imorgon??

Det blir nog ingen körning idag, jobbet kallar + att jag håller på och pular lite med bilen =)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...