Tisdag kl. 17:223 days comment_187214 Jag köpte en GT 2007 privat, och på den sitter ett eftermarknads axle-back system med pyttesmå dämpare, och nu börjar jag oroa mig för om besiktningen kommer klaga på ljudnivån. Den låter jättehögt, speciellt om man drar på lite. Jag fick förvisso med orginaldämparna med bilen, så jag kan byta. Jag har själv inga problem med ljudet... Jag menar, det var lite v8-mullret jag ville komma åt. :D Men jag vill å andra sidan inte bli stoppad av farbror blå och få nedslag på ljudnivån. Kan man på något enkelt sätt ta reda på om den är okej eller för högljudd INNAN jag tar den till besiktning i höst?
Onsdag kl. 05:483 days comment_187217 du måste mäta med en decibel mätareom du har bild eller modell så kanske jag kan svara direktvi hade Borla ATAK på vår 2016 Mustang, ska inte gå igenom, men tjejen som besikta den tyckte det lät coolt så den gick igenomså man vet aldrig
Onsdag kl. 09:163 days comment_187219 Verkar va ovanligt med nedslag p.g.a.ljud på besiktning med Mussar. Polisen på gatan, då kan vad som helst hända.
Torsdag kl. 06:592 days comment_187230 Jag har haft Borla stinger på min 2005 i över 10 år och aldrig fått nån anmärkning på besiktningen.
Igår den 12:091 day comment_187236 ljud räddar liv......ska höras att det kommer en arbetshästköp elbil annars..