Jump to content

Saabdelar på Mustang?


Recommended Posts

Gjorde en intressant upptäckt i garaget idag. Gummina till krängningshämnarna såg ju ut såhär och på detta viset. Hittade nya fräscha PowerFlex bussningar jag skulle haft till Saaben men som vart liggande i ett skåp. Dessa passade klockrent på Mustangens krängare så de monterades. Får man ha Saabdetaljer på en Mustang?? :--

Sparade självklart original detaljerna.

Link to comment
Share on other sites

Gjorde en intressant upptäckt i garaget idag. Gummina till krängningshämnarna såg ju ut såhär och på detta viset. Hittade nya fräscha PowerFlex bussningar jag skulle haft till Saaben men som vart liggande i ett skåp. Dessa passade klockrent på Mustangens krängare så de monterades. Får man ha Saabdetaljer på en Mustang?? :--

Sparade självklart original detaljerna.

Du skrev ju att det är powerflex bussningar, då är det väl ok ;) ....

Link to comment
Share on other sites

Vart förvånad över hur bra de passade! Med bygel och hela köret! Med tanke på hur övriga bussningar ser ut så lär dte iofs inte vara någon större skillnad... Ännu...

Fler bussningar och nya gasdämpare är här nu i veckan!

Link to comment
Share on other sites

Tjenare

Funkar Saabprylarna så ska du använda dessa. Värre är att använda alla

dessa Kina-tillverkade repro prylar som i kvalitet och passform är rena skämtet, man tror fan att det är rena dolda kameran när man försökt någon gång att använda dessa skitsaker.

Nä du... tänk istället när du ser , de flesta, fint renoverade Mustangerna,

jaha.. ännu en kinesisk mustangreplika.

Link to comment
Share on other sites

Ajajaj.. ! Saab-delar på en musse? Hur mår den mussen tro? Lär jui ha djupa inre deprisioner av att inte få va sig själv :? Och att vara någon kenesisk replika låter inte heller särskilt kul :/ Blir nog att ge fan i att bya mina gummin om man nu inte kan få tag i orginal.. Stackars musse :P

Link to comment
Share on other sites

Ajajaj.. ! Saab-delar på en musse? Hur mår den mussen tro? Lär jui ha djupa inre deprisioner av att inte få va sig själv:? Och att vara någon kenesisk replika låter inte heller särskilt kul :/ Blir nog att ge fan i att bya mina gummin om man nu inte kan få tag i orginal.. Stackars musse :P

Därför den bråkade med mig idag? Filtret i tanken tätt. Orkade inte pilla med det idag, tar det imorgon. Köra 200meter i taget vart lite störande... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Gäst
Tjenare

Funkar Saabprylarna så ska du använda dessa. Värre är att använda alla

dessa Kina-tillverkade repro prylar som i kvalitet och passform är rena skämtet, man tror fan att det är rena dolda kameran när man försökt någon gång att använda dessa skitsaker.

Nä du... tänk istället när du ser , de flesta, fint renoverade Mustangerna,

jaha.. ännu en kinesisk mustangreplika.

:shock: En jänkare förvandlas till riskokare.. snacka om extreme makeover 8)

Link to comment
Share on other sites

Tjenare

Funkar Saabprylarna så ska du använda dessa. Värre är att använda alla

dessa Kina-tillverkade repro prylar som i kvalitet och passform är rena skämtet, man tror fan att det är rena dolda kameran när man försökt någon gång att använda dessa skitsaker.

Nä du... tänk istället när du ser , de flesta, fint renoverade Mustangerna,

jaha.. ännu en kinesisk mustangreplika.

:shock: En jänkare förvandlas till riskokare.. snacka om extreme makeover 8)

Usch då. Sådant vill vi inte veta av. Makeover är ju för brudar som är fula. De är ju inte mussen och hur kan den bli snygg av att bli en riskokare :/

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...