Måndag kl. 19:493 days comment_187499 Helt plötsligt så orkar inte min holley hålla flottör nivån längre utan den har börjar flöda över. Har en gammal mekanisk pump. Det har ju fungerat innan. Enda sättet att få det att fungera är att ställa nivån felaktigt lågt. Det är en 289
Måndag kl. 20:093 days Author comment_187500 19 minuter sedan, Revesjö said:Helt plötsligt så orkar inte min holley hålla flottör nivån längre utan den har börjar flöda över. Har en gammal mekanisk pump. Det har ju fungerat innan. Enda sättet att få det att fungera är att ställa nivån felaktigt lågt. Det är en 289Visst, jag kan hänga på en filter king och sänka trycket men jag tycker det är konstigt.
Måndag kl. 20:173 days comment_187501 Kontrollera o-ringarna på nålventilerna, dom tål inte bränslet av idag och hårdnar/ läcker.Har haft det problemet på flera Holley förgasare. Då flödar dom över ( oftast börjar det på tomgång/lågt varv).
Måndag kl. 20:213 days Author comment_187503 Lång historia kort, jag köpte ett renoverings kitt men då är nål mekanismen längre så då blir nivån typ noll. Men jag flyttade över oringarns till dom gamla nålarna. Kanske är så att dom inte tätar längre. Ändrade %s av %s (%s)