3 AugustiAug 3 comment_187674 Ja då försöker vi igen. Behöver en manuell låda till min 66:a. 28 splines på utgående axeln.Toploaderversioner: HEH-BW eller HEH-BXChrister HedlundUppsala Ändrade %s av %s (%s)
13 AugustiAug 13 Author comment_187713 Ingen som har en ensam låda som ligger på hyllan eller känner någon som vill skiljas, från en låda?
14 AugustiAug 14 comment_187719 dom lådorna är min själ inte lätta att hitta.jag jagade en till min v8 capri när jag byggde perana tribute o hittade 1, men han ångrade sejså efter lång tids jagande gav jag upp o köpte en tremek istället 😄
15 AugustiAug 15 comment_187720 snart måste du överväga en T5, jag har kört bägge varianterna och tar en T5 med steeda/summit spakställ varje dag i veckan, du kommer inte att ångra dig 😉
16 AugustiAug 16 Author comment_187723 19 timmar sedan, JanneJ said:snart måste du överväga en T5, jag har kört bägge varianterna och tar en T5 med steeda/summit spakställ varje dag i veckan, du kommer inte att ångra dig 😉Det är också ett alternativ, men de verkar också vara nästan omöjliga att hitta. Som det ser ut nu så blir det nog enda utvägen att bita ihop och köpa från utlandet.