Tisdag kl. 09:452 days comment_187736 HejÄr på jakt efter fästskruv till plasten under vindrutetorkarna. Såg att en saknades när jag skulle kolla oljan här om dagen.Någon som vet vad den heter och var man får tag I en sådan. Har gjort bildsökning på nätet, men får inte upp något som liknar. Den är ca 25 mm i diameter.
Tisdag kl. 11:022 days comment_187741 Grufman har jag köpt av, annars finns det sortimentlådor på Jula, Feltema, Temu m.m. Dom kanske inte är exakt lika men du har råda att byta alla om du vill ha lika :-)
Igår den 05:501 day comment_187747 kostar 31:- finns för omgående levom du vill köpa den någon annanstans har du artnr här N804837S
Igår den 07:381 day Author comment_187749 Tackar. Var inne på Grufmans men hittade inga mått/eller bild på fästskruv. Den jag letar efter är ca 25 mm i diameter, har inte mätt hur lång piggen är. Om du är säker på att det är rätt storlek skulle jag vilja beställa en sådan fästskruv.
Igår den 13:141 day comment_187751 5 timmar sedan, Slagsida said:Tackar. Var inne på Grufmans men hittade inga mått/eller bild på fästskruv. Den jag letar efter är ca 25 mm i diameter, har inte mätt hur lång piggen är. Om du är säker på att det är rätt storlek skulle jag vilja beställa en sådan fästskruv.pst jag jobbar på grufman 🤫
Igår den 13:271 day Author comment_187752 Jo, det vet jag. Vi har haft kontakt tidigare. Ser dock inte att jag kan lägga den i ngn varukorg och det står på hemsidan att det inte finns ngn prisuppgift. Då blir det lite svårt att beställa. Jag kan skicka kontaktuppgifter i ett DM, så kan vi kanske lösa det den vägen.