Fredde77 May 17, 2005 Report May 17, 2005 Tjabba!Någon som kan ge ett tips på ett litet och smidigt relä för hel- och halvljusfunktionen?Det jag har nu är inte orginal och alldeles för stort för min smak./Fredde Citera
Gäst May 17, 2005 Report May 17, 2005 Jag gillar de små relän som Bosch har.Små klossar som du trycker ner i en motsvarande hona där kablarna monteras permanentStorleken totalt är väll inte mycket mindre än de man köper på mekonomen mfl men det blir snyggare eftersom dom går att trycka ihop flera eftervarandraHär har jag halvljus, helljus, tuta och tändning Citera
Fredde77 May 17, 2005 Author Report May 17, 2005 Tack.Jag behöver alltså 2 st av den typ som du har. Skulle kunna placera dessa under spolarbehållaren så de inte syns....Har du något namn på dessa relän?MVH/Fredde Citera
Gäst May 17, 2005 Report May 17, 2005 Ingen aning vad de heter.Men de finns på välsorterade bil el firmor.Jag köpte mina på El & Diesel som finns lite varstans.Men någon med Bosch skylten på väggen borde gå bra Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 30, 2005 Report May 30, 2005 Hej.Ja det finns utlagt på Forum Diverse säljes med bild. Har tillverkat en mängd av dessa som ligger och väntar på att bli monterade hos nya ägare. Citera
nilse September 1, 2005 Report September 1, 2005 Hej LasseHar du tagit bort bilden på ljusrelät? Kan inte hitta det under "Diverse säljes"Mch Nils Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 2, 2005 Report September 2, 2005 Hej.Bilden eller annonsen försvinner efter en tid så egentligenså är det mitt fel att den inte finns kvar. Men relän finns färdiga att skicka till den som behöver. Citera
snickeri October 31, 2006 Report October 31, 2006 Jag köpte ett färdigt kablage från BILTEMA. Kostade 179:- Kallas för Ljusförstärkarsats. Behövs ingen åverkan någonstans. Kopplas mellan ordinarie anslutningar och mina nya H4 insatser.mvh / Peder Citera
Recommended Posts