5 AprilApr 5 comment_189510 Hej på er!Jag har en fråga angående det nedre stötdämpar fäste? Känns som detta fäste på min bil inte är rätt, konstig vinkel mellan fäste o stötdämpare.Finns det någon som vet om det skall se ut så.69 Mustang Sportsroof Report
6 AprilApr 6 comment_189516 det ser ut nått sånt, jag kan krypa under min 66a o ta en bild till dej Report
6 AprilApr 6 Author comment_189518 1 hour ago, 66ahenke said:det ser ut nått sånt, jag kan krypa under min 66a o ta en bild till dej👍 Report
6 AprilApr 6 comment_189521 Ser det likadant ut på andra sidan? Ser nästan utsom fästen ar lite fel. Du kan ju jämföra med den här 68:an. Det ligger några bilder där på bakaxel och fästena.1968 Ford Mustang Coupe | Beverly Hills Car Club1968 Ford Mustang CoupeThe 1968 Ford Mustang C-Code Coupe is available in its factory color #Q Brittany Blue with a blue interior. The vehicle comes equipped with an automatic transmission, V8 engine, Report
12 AprilApr 12 comment_189559 sorry för sent svar, men jag kunde inte lägga ut nåt härtills jag upptäckte jag hade blivit loggat ut 😄tror du inte dom har byt runt på fästene så höger sitter på vänstra o visse versaså här ser det ut på minbf47e963-eb6b-4a4a-8f62-b49d8642f362.jfifnähä nu kan jag inte lägga in bilder längremen iallafall min stötdämpare sitter rakt ner i fästet o inte sned som på din Ändrade %s av %s (%s) Report