J-O July 25, 2005 Report July 25, 2005 Har sett på nån Mustang klisterbokstäver som passar i den formgjutna Mustang texten på bakstötfångaren, skulle även passa på min 97á GT, frågan är var man får tag i dessa bokstäver. Nån som vet ?? Citera
E55eT© July 25, 2005 Report July 25, 2005 Har sett på nån Mustang klisterbokstäver som passar i den formgjutna Mustang texten på bakstötfångaren, skulle även passa på min 97á GT, frågan är var man får tag i dessa bokstäver. Nån som vet ??Testa www.stang-graphics.com, dyrt som f-n men snyggt.. Kolla oxå Ebay. Jag har försökt att kontakta en firma som tar $7.99+frakt för ett komplett set, men misslyckats.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7989221135 Citera
_kiM__ July 25, 2005 Report July 25, 2005 Borde inte första bästa reklamfirma/tryckeri kunna ordna detta? Bara ta telekatalogen och ringa runt, skadar ju inte att kolla upp va det kan tänkas kosta!? Citera
J-O July 26, 2005 Author Report July 26, 2005 Jo de e klart man kan, fast det borde ju bli dyrare om en firma ska tillverka endast en satts till mig än om det finns dom som "vräker" ut satser med Mustang bokstäver till just bak stötfångare......De där med ebay lät ju bra bara man får grejorna så. Citera
Daniel Linde July 26, 2005 Report July 26, 2005 Jag skulle rekomendera http://www.stang-grapics.com eller som dom oxå heter Bob White Decals ( www.bobwhitedecals.com )Beställde bokstäver samt en vindrutestreamer från dom. Fick allt inom en vecka.Dock var bumper insertsen fel dom va till 99-04. Han beklagade och skickade nya. ( dessa kom fram till mig 5 dagar efter att han skickade dom!).De som var fel fick jag ha kvar och dessa sålde jag billigt till en här på forumet.Väldigt bra firma o ha att göra med.Finns lite bilder från det jag beställde o så här ( http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... php?t=6578 )Lycka tillDaniel Citera
E55eT© August 4, 2005 Report August 4, 2005 Nu har jag beställt "bumper decals" från ett företag som finns på eBay... $18.99 totalt vilket jag tycker var väldigt billigt.. Vi får se hur det blir när det blir klart... http://stores.ebay.com/Muscle-Mustangs- ... viewQQtZkm Citera
J-O August 4, 2005 Author Report August 4, 2005 Ok låter ju bra. Jag kollade på denna sida som du länkade till och hittade Bumpers i Buckskin som jag vill ha men det står inget om det är till GTalltså det står ju MUSTANG GT på min stötfångare. men den jag hittatade kostade bara 13.99 $ Citera
E55eT© August 4, 2005 Report August 4, 2005 Ok låter ju bra. Jag kollade på denna sida som du länkade till och hittade Bumpers i Buckskin som jag vill ha men det står inget om det är till GTalltså det står ju MUSTANG GT på min stötfångare. men den jag hittatade kostade bara 13.99 $Kolla dina PM.. $14.99+$4.00 i frakt= $18.99 Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 4, 2005 Report August 4, 2005 Stadig hand och en burk färg under hundringen. Citera
Ivan August 5, 2005 Report August 5, 2005 Phatdesign fixade min för nån hundring (vet inte exakt eftersom han fixade mer samtidigt).http://www.phatdesign.se/ Citera
E55eT© August 8, 2005 Report August 8, 2005 Så, då var dekalerna framme. (4 arbetsdagar) Nu återstår bara att få på dom.. Jag kan rekommendera denna eBay säljare! 148 kr blev det totalt! Citera
J-O August 9, 2005 Author Report August 9, 2005 Låter ju toppen. Jag kollade på sidan du beställde ifrån fast jag fattar inte hur jag ska göra för att beställa i Buckskin till en MUSTANG GT 97á. Citera
J-O August 9, 2005 Author Report August 9, 2005 Ok nu har jag hittat rätt och beställt, hoppas att det går lika bra som för dig 150:- blev det tydligen. Citera
E55eT© August 9, 2005 Report August 9, 2005 Det blev hur snyggt som helst, det blev en helt annan bil, enkelt att kleta dit var de också. Citera
J-O August 9, 2005 Author Report August 9, 2005 Skoj , kan tänka mig att det måste vara mycket snyggare. Texten syns ju knappt om man inte fyller i med annan färg särskillt på en svart bil, nåväl hoppas mina kommer snart också Citera
Röd Stang August 13, 2005 Report August 13, 2005 Det blev hur snyggt som helst, det blev en helt annan bil, enkelt att kleta dit var de också. Har du före och efter bild på det ? Jag skall köpa ochså. Citera
E55eT© August 15, 2005 Report August 15, 2005 Det blev hur snyggt som helst, det blev en helt annan bil, enkelt att kleta dit var de också. Har du före och efter bild på det ? Jag skall köpa ochså. [/quote:1zhukaro]Kolla på tråden efter denna som gäller stylingbutiker, där finns bilder.Mvh//Tommy Citera
J-O August 19, 2005 Author Report August 19, 2005 Och så här blev det på min när jag äntligen fick dom igår (ebay 150kr . Citera
E55eT© August 19, 2005 Report August 19, 2005 Och så här blev det på min när jag äntligen fick dom igår (ebay 150kr . Gôtt!! Damn vad snyggt det blev! Citera
J-O August 20, 2005 Author Report August 20, 2005 Jupp lite dåliga bilder bara men jag har inte haft tid att fixa bilder på skapelsen, men jag ska greja det och sedan läga ut dom på forumet.Och tack en engång för tippset om ebay . Nä nu ska jag ut å tvätta mussen för att dra in på American carshow i Uppsala. Citera
Recommended Posts