Jump to content

MUSTANG bokstäver på bakstötfångaren


J-O

Recommended Posts

Har sett på nån Mustang klisterbokstäver som passar i den formgjutna Mustang texten på bakstötfångaren, skulle även passa på min 97á GT, frågan är var man får tag i dessa bokstäver. Nån som vet ??

Link to comment
Share on other sites

Har sett på nån Mustang klisterbokstäver som passar i den formgjutna Mustang texten på bakstötfångaren, skulle även passa på min 97á GT, frågan är var man får tag i dessa bokstäver. Nån som vet ??

Testa www.stang-graphics.com, dyrt som f-n men snyggt.. Kolla oxå Ebay. Jag har försökt att kontakta en firma som tar $7.99+frakt för ett komplett set, men misslyckats.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7989221135

Link to comment
Share on other sites

Jo de e klart man kan, fast det borde ju bli dyrare om en firma ska tillverka endast en satts till mig än om det finns dom som "vräker" ut satser med Mustang bokstäver till just bak stötfångare......

De där med ebay lät ju bra bara man får grejorna så.

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle rekomendera http://www.stang-grapics.com eller som dom oxå heter Bob White Decals ( www.bobwhitedecals.com )

Beställde bokstäver samt en vindrutestreamer från dom. Fick allt inom en vecka.

Dock var bumper insertsen fel dom va till 99-04. Han beklagade och skickade nya. ( dessa kom fram till mig 5 dagar efter att han skickade dom!).

De som var fel fick jag ha kvar och dessa sålde jag billigt till en här på forumet.

Väldigt bra firma o ha att göra med.

Finns lite bilder från det jag beställde o så här ( http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... php?t=6578 )

Lycka till

Daniel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ok låter ju bra. Jag kollade på denna sida som du länkade till och hittade Bumpers i Buckskin som jag vill ha men det står inget om det är till GT

alltså det står ju MUSTANG GT på min stötfångare. men den jag hittatade kostade bara 13.99 $

Link to comment
Share on other sites

Ok låter ju bra. Jag kollade på denna sida som du länkade till och hittade Bumpers i Buckskin som jag vill ha men det står inget om det är till GT

alltså det står ju MUSTANG GT på min stötfångare. men den jag hittatade kostade bara 13.99 $

Kolla dina PM.. $14.99+$4.00 i frakt= $18.99 :)

Link to comment
Share on other sites

Låter ju toppen. Jag kollade på sidan du beställde ifrån fast jag fattar inte hur jag ska göra för att beställa i Buckskin till en MUSTANG GT 97á.

Link to comment
Share on other sites

Skoj :D , kan tänka mig att det måste vara mycket snyggare. Texten syns ju knappt om man inte fyller i med annan färg särskillt på en svart bil, nåväl hoppas mina kommer snart också :D

Link to comment
Share on other sites

Det blev hur snyggt som helst, det blev en helt annan bil, enkelt att kleta dit var de också. :D

Har du före och efter bild på det ? :roll:

Jag skall köpa ochså. 8)[/quote:1zhukaro]

Kolla på tråden efter denna som gäller stylingbutiker, där finns bilder.

Mvh

//Tommy

Link to comment
Share on other sites

Jupp lite dåliga bilder bara men jag har inte haft tid att fixa bilder på skapelsen, men jag ska greja det och sedan läga ut dom på forumet.

Och tack en engång för tippset om ebay :D. Nä nu ska jag ut å tvätta mussen för att dra in på American carshow i Uppsala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...