Jump to content

Recommended Posts

Hej, har en mustang cab. 2000. Vid platsen för växelföraren, mellan traction control och cigarettändaren finns en av och på knapp som jag inte vet vad den är till för. Kan någon hjälpa mig och förklara? Mvh anki

Tack för svaret, men inget av förslagen är rätt. Overdrive sitter på "växelspaken", dimljuset har egen knapp vid mittkonsolen och bakrutedefrosten har egen knapp vänster om ratten. Någon som har annat förslag?

Tack för alla era förslag vad det kan vara för knapp. Den är så liten och sitter så till att det blir svårt att fotografera den. Den kan vara eftermonterad även om det inte syns. Förslaget om vinterkörning tror jag inte eftersom den är direktimponerad från Florida. Fler förslag mottages tacksamt. Anki

Med hjälp av ett förstoringsglas ser jag att det står SVS på knappen. Den har också en vit rund ring med ett "snedstreck" på sig. Kan det hjälpa någon att komma på vad det är för knapp? Har en fråga till: Kräver bilbesiktningen att parkeringsljusen ska fungera? På min Mustang lyser de inte. Anki

Parkeringsljusena behöver inte fungera men de får inte lysa där bak om de inte lyser där fram, så antingen koppla ur där bak eller laga där framme.

Sven.

Ang, svs knappen har jag ingen aning, men sökte lite på internet och hittade nåt om "Standby Vacuum System " på denna sidan http://vacuum.mycoolblog1.com/ . Vad det är för nåt har jag ingen aning om. Söker man efter mustang på denna sida så dyker det upp många olika länkar, typ "Big Vacuum Guide - Mustang Gt Wiring And Vacuum Diagrams" men sen körde jag fast. Kanske nån med mer kunskap, kan lista ut vad det är.