Jump to content

Featured Replies

comment_21503

Verkar som att Fordfabriken klistrat på ett för oss -05 Mustangägare osynligt budskap på bakrutan:

"Hej jag är jätteintresserad av att få veta hur fort en Audi, Passat, Saab etc. kan gå. Och jag ser dessutom gärna att du ligger så nära röven på min bil som möjligt."

Suck.

comment_21666
Vad tycker ni på forumet om lacka/dekal på ytan mellan baklysena i mörkare ton/svart, samt ta bort det plastiga emblemet?
Varför då???

Varför då? :roll: Tja, ett "halvkilo" kromad plastplast ser i mitt tycke inte så snyggt ut. Sen så tyck jag att den blir grymmare med annan kulör på mittpartiet på bakluckan http://forums.bradbarnett.net/index.php ... kout+panel

Grunddesignen på bilen är snygg, men vissa detaljer är lite plastiga/billiga. Ska man vara petig så tycker jag att dimljusen fram är alldeles för stora och plastiga också..

• Author
comment_21671

Angående svart mellan baklysena. Jag var också inne på att måla sidenmatt svart färg där. Dock provade jag först med en svart plastsopsäck med hål för plastkromblaffan (jag gillar den!) och tror nu att jag hoppar över det svarta.

Trodde att det skulle matcha den svarta grillen och backspeglarna samt bryta av den relativt höga bakdelen.

Designkillarna på Ford vet nog vad de pysslar med och jag lägger genast ner mina egna försök.

comment_21674
Angående svart mellan baklysena. Jag var också inne på att måla sidenmatt svart färg där. Dock provade jag först med en svart plastsopsäck med hål för plastkromblaffan (jag gillar den!) och tror nu att jag hoppar över det svarta.

Trodde att det skulle matcha den svarta grillen och backspeglarna samt bryta av den relativt höga bakdelen.

Designkillarna på Ford vet nog vad de pysslar med och jag lägger genast ner mina egna försök.

Ja, en sopsäck hade nog sett illa ut! :-- Nä, skämt åsido ska man kanske hålla sig i skinnet vad gäller modifieringar utöver fjädrar/fälgar och lackade backspeglar. Men guud vad snygg den hade kunnat vara med lite snyggare detaljbearbetning! Fast för XXXXX $ (undrar när priserna går ned i USA igen?) kan man inte få 300 hk och en Audi vad gäller kvalitet...