Kryptonit September 1, 2005 Report September 1, 2005 Har haft lite problem med glappande kablar till lampor och beslutade igår att riva instrumentpanelen för att kunna gå igenom kablarna...Min fråga är nu hur överdelen sitter fast. Skruvarna i underdelen känner jag givetvis till, men sitter den fast längre fram mot rutan på något sätt också?Normalt sett löser ju våld det mesta, fast det är nog smartare att fråga först Det är denna jag talar om... Citera
NiklasW September 1, 2005 Report September 1, 2005 Det sitter skruvar som är fästa i själva metallstommen underifrån. Kanske var de du menade? Sen när du har tagit bort dem är det bara att dra brädan framåt som får du bort den. Citera
Kryptonit September 5, 2005 Author Report September 5, 2005 Det sitter skruvar som är fästa i själva metallstommen underifrån. Kanske var de du menade? Sen när du har tagit bort dem är det bara att dra brädan framåt som får du bort den.Tackar och japp - de skruvarna hade jag givetvis hittat. Min fundering var om den var fastskruvad någon stans längre fram mot rutan också, men det var som sagt bara att dra den framåt.Nu är den bortplockad utan att någonting gick sönder Citera
Ingo September 14, 2005 Report September 14, 2005 Sitter ju klämmor längre fram som håller ner brädan i framkant, kan vara marigt att få alla på plats.misslyckas man blir det ett väldans skrammel från instrumentbrädan. Citera
Recommended Posts