Jump to content

Bilder


pineman

Recommended Posts

Ja lägg in lite bilder nu så jag har något att kolla på.

Vill också ha en ny musse, suttit mycket och dregglat på en Vista Blue hos exclusivecars och funderat på om man skulle ha råd med en sådan. Skulle säkerligen ha råd med den, men inte så himla mycket annat... Så jag får vänta ett tag till, när pengarna har räntat av sig ett år till eller något så kanske man kan köpa en =)

Link to comment
Share on other sites

Ja lägg in lite bilder nu så jag har något att kolla på.

Vill också ha en ny musse, suttit mycket och dregglat på en Vista Blue hos exclusivecars och funderat på om man skulle ha råd med en sådan. Skulle säkerligen ha råd med den, men inte så himla mycket annat... Så jag får vänta ett tag till, när pengarna har räntat av sig ett år till eller något så kanske man kan köpa en =)

Varför köper du inte en beggad? Finns ju tonvis av dem! Du sparar ju en hel del i såfall... Gäller ju dock att testa den ordentligt och göra sig säker på att dom inte har någon av de vanliga barnsjukdomarna...

Link to comment
Share on other sites

Ja lägg in lite bilder nu så jag har något att kolla på.

Vill också ha en ny musse, suttit mycket och dregglat på en Vista Blue hos exclusivecars och funderat på om man skulle ha råd med en sådan. Skulle säkerligen ha råd med den, men inte så himla mycket annat... Så jag får vänta ett tag till, när pengarna har räntat av sig ett år till eller något så kanske man kan köpa en =)

Varför köper du inte en beggad? Finns ju tonvis av dem! Du sparar ju en hel del i såfall... Gäller ju dock att testa den ordentligt och göra sig säker på att dom inte har någon av de vanliga barnsjukdomarna...

Ja, man skulle ju kunna göra det... Men ska byta året runt bilen också snart, så man får väl se hur det blir med det där. Skulle ju också ha köpt ett hus... och då har man ju en liten marginal att lägga ut mer pengar också... Blir billigare att bo, men man får lägga upp en buffert om något skulle hända...

Har kollat en del på blocket och bytbil, men jag tycker jag mestadels bara hittar nya bilar, knappt körda 100mil.

Link to comment
Share on other sites

Ja, de flesta har gått ganska kort och eftersom de inte dirket är vinterbilar så lär du inte hitta ngra långmilare till våren heller. Dock kommer det ju finnas större och större beg.utbud i USA framöver och då dessa börjar tas in så händer väl saker.

I valet mellan en 05:a och 06:a så är det hugget som stucket som jag ser det. Finns inga större förändringar än hjulen, 18", som är tillval samt annan fjädring som kanske inte ens är bättre... Apropå hjulen så kan det vara billigare köpa den med 17" köpa till nya 18/19" och sälja 17" arna.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tanner, skitfina bilder och på omgivningarna. Fan nu längtar man tillbaks till USA.

Vad jag menade med bilder är att varför finns ingen 2005 kategori i bildgalleri. Den länken man kan se på framsidan...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...