January 13, 200718 yr comment_35615 Ingen skickar fraktfritt,, det är alltid Actuall cost som gäller.
February 6, 200718 yr comment_36312 Efter att ha läst så goda vitsord om Dallas Mustang lade jag en order på lite prylar. Det slutade på nästan $1000. Ordern lades 25/1 och fortfarande ingen uppdatering på "order status" Har skickat 2 mail men inget svar tillbaka. Drog iväg ytterligare 1 mail idag. Få se om de svarar.Någon som vet vad de sysslar med? Verkar konstigt tycker jag.
February 6, 200718 yr comment_36313 Hej.Väldig vanligt det du beskriver från DM och Mustangsunlimited.Det är stora företag som handhar tonvis med order varje dag och ofta rätt dåliga ge svar på e-mail.Iallfall mina erfarenheterRing och få en bekräftelse är alltid bästa om du är osäker.Då brukar det ta fart och väldigt hjälpsamma.Det är oftast prylar som är restnoterade och då kan det ta längre tid men en bekräftelse ska man alltid få direktFast så lång tid som du beskrev brukar det inte ta!Ett tips som jag själv råkat ut för vid just mail order är om du använde h o t m a i l. Kolla spamfiltret där för den har spärrat mail till mig från USA utan jag visste om detJänkare ett slarvigt folk så utgå alltid att du måste dubbelkolla allt så ring är mitt råd.
February 6, 200718 yr comment_36315 Fick svar nu på kvällssidan. Restnoteringar var tydligen orsaken, men riktigt slött att inte meddela detta utan en massa påtryckningar.
February 6, 200718 yr comment_36317 Misstänkte det.Men slött är det! Jag har varit med om exakt samma sak flertal gånger dock inte så lång tid.
February 7, 200718 yr comment_36320 Hej beställde på Mustang Unlimitid förra måndagen delar för 700$på torsdag samma vecka stod dom från UPS utanför med grejornaså det kan man kalla snabb leverans priset ca9.80 dollarn i svenskahar funkat kanon varje gång.
February 7, 200718 yr comment_36321 Jag har en beställning där nu på $1200 som jag la 29januari.Fick bekräftelse 2 febIdag 7 feb har jag fortfarande inte fått leverans besked eller frakt uppgifter då troligen prylar är restadeDet är ganska så typiskt oavsett vem man beställer av.Mustangs unlimited är väll bra trots usel webbutik och jag har säkert beställt 10ggr av dom och ibland snabbt, ibland segt.Finns allt i lager går det fort oavsett leverantör. Det är restorder som verkar bli allt vanligare tycker jag.Trycket är nog högt på alla leverantörer då det är goda tider för alla