Arreflod. January 9, 2007 Report January 9, 2007 Någon som har tips om var vita glas finns att handla?Jag har kollat både på Mustangplus och Cjponyparts eftersomjag ändå skall göra en beställning på delar till våren, har just nu orangasom i och för sig inte är ngt problem, men det ser snyggt ut med vita.Mattewww.modernabil.se Citera
micke.olsson cmc 1736 January 10, 2007 Report January 10, 2007 Tror faktiskt att mekonomen har Det sitter på massor av bilmärken Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 10, 2007 Report January 10, 2007 Hej.Dom vita är de som monterades original på fabrik, domorange är egentligen ett option, båda färger finns attköpa som nya. Gå in på hemsidands första sida kolla på sponsorer ellerlänkar där finns återförsäljare i Sverige som har dessahemma. Citera
johnkevin January 11, 2007 Report January 11, 2007 Förmodar att det är parkeringsglasen du är ute efter. Oskarsson snackar om foglights där vitt glas var standard och "amber" var tillbehör.De vita blinkers/parkeringsglasen satt endast på exportvagnarna 65-66 eftersom det inte var lagligt i bla Sverige med orange parkering. Glasen finns numera nytillverkade hos Tonys Autoparts mfl. Mekonomen kan du glömma!Jag har ett par NOS med FOMOCO-skript liggande som du kan få köpa för en hundring stycket. Magnus Karlsson Citera
MrTurbo_1645 January 11, 2007 Report January 11, 2007 Är det blinkers / parkeringsljus så hade jag ett par till salu för 120:- för ett tag sedan. Det är typ vad de kostade att ta hem från mustangsunlimited. Jag beställde fel till min -67 och orkade inte bråka med retur... Citera
Skotran January 13, 2007 Report January 13, 2007 Passar dessa?? Kunde inte ordna länk så ni får knappa själva,mekonomen.se,sen klickar man på resevdelar och tillbehör, sen skriver man reservglas i sökrutan,Ett av glasen högt upp i listan ser ut att passa på mustangen, nån som vet om det stämmer.Dom kostar ju bara 25kr styck. Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 14, 2007 Report January 14, 2007 Hej.Det liknar Mustangens men har inte samma storlek påradien och är toppigare. Dessa glas passar en fristående produkt som var poppisatt använda på b.l.a. tidiga custom byggen exempelvis Volvo amazon då ersatte original blinkers-parkering fram. När det gäller original glas blinkers så är det endas 65-66som är samma, 67-68 har sitt och, 69-70 har sinna egna. Citera
Recommended Posts