BUSET January 10, 2007 Report January 10, 2007 satt o kollade lite på inlägget ang palla upp bilen..jag har sedan jag köpt min bil till min (pinsamma) leda letat förgäves efter domkrafts fästena i karossen o inte hittat NADA!har krupit o kollat o kollat o krupit men jag hittar fan inget!?sen undrar jag var man sätter armarna i karossen vid pelar lyft?vill ju inte skada bilen! har haft tillgång till lyft men inte kunnat nyttja denna pga detta irritationsmoment e jag tot dum i huvet eller ser jag inte det uppenbara?? Citera
overlake CMC 1202 January 10, 2007 Report January 10, 2007 Min har iaf en markerad upphöjning där man sättar in domkraften Citera
BUSET January 12, 2007 Author Report January 12, 2007 jag får ta det med någon klubb medlem på vår mönstringen!har ju oxå hittat upphöjningar osv men får inte ihop det ändå..sanslöst genant men så e det.. Citera
87gt50 January 12, 2007 Report January 12, 2007 Bosse, Sväng inom på Stenvalls på Föreningsgatan å köp en Haynes och /eller Chilton Reparationshandbok så finner du säkert informationen där, tillsammans med en massa annt matnyttigt du kan behöva veta för framtida servicar och ägande.mvhJocke Citera
BUSET January 18, 2007 Author Report January 18, 2007 jag har faktiskt den boken o den innehåller mycket nyttig info..även "jackpoints" men jag blir inte klokare på det ändå!vet det låter helmysko..men men... ska ta tag i det nu till våren ha hatack ändå för tipsetbosse Citera
Recommended Posts