Jonas72 May 28, 2007 Report May 28, 2007 Nu har pärlan min fått lack till slut, orginalkulör såklart! Var lite osäker först på light blue eller babyblå som jag kallar den. Men den gjorde sig väldigt bra i helhet faktiskt, jag blev riktigt nöjd!Motor, motorutrymme, inredning, rost fixat, bara att smälla dit allt nytt glänsande chrome, lysen och dyligt. Känns fruktansvärt bra att det börjar ta sig mot sitt slut och att man snart är ute vägen Bara körkortet som saknas då men det tar jag förhoppningsvis här i veckan, teorin klar bara uppkörning som återstår Måste passa på att tacka alla så hjärtligt för all hjälp jag har fått här på forumet, hade nog inte klarat att få den komplett utan de tips och råd jag har fått. Så tack för det! Det enda jag behöver hjälp med nu är bensinpengar hehe Har som inte så mycket kosing över efter det här projektet plus attt man inte har nån fast inkomst än utan varierar rätt kraftigt med hur mycket tid jag har och jobba. Men det var värt pengarna alla gånger om kan jag lova! Så här kommer lite bilder, ska upp ikväll på verkstan våran och fota lite mer när jag hunnit skruva dit chromet så jag lägger upp det lite senare!Mvh Jonas Larsson Citera
Dread May 28, 2007 Report May 28, 2007 Grattis Jonas, ser mycket fint ut.Och klart roligaste perioden av en renovering, att slänga på kromet Citera
Punkan May 28, 2007 Report May 28, 2007 Snygg kärra....kan tänka mig att du e nöjd efter allt jobb.Nu är det bara cruising som gäller antar jag Citera
Lygdman cmc813 May 28, 2007 Report May 28, 2007 Ser mycket bättre ut efter färg bytet, och fälgarna gör sig bra på bilen. Lycka till med körkortet och jag hoppas du får pengarna att räcka till många mil i sommar Citera
Recommended Posts