Jump to content

Recommended Posts

Är det någon av er som ska till malmby och köra dragracing den 2:a september? Ska själv dit och köra och tyckte det vore roligt om man fick kolla på vad andra gjort med sina bilar och se om man fick några idéer. :D

Har bara haft min musse i 2veckor och tycker det är dax att den får visa vad den går för på strippen, har tidigare bara kört fyrkrafs så det kan bli spännande, särskilt i starten. med fyrkrafs 6500v/min och kliv av med rwd 1500v/min och smyg iväg. :D

/Anders

Vad är det för tävling?

Den 1:a är det Bilsports en dag på strippen, den 2:a är det väl Lazzat som anordnar strippenkörning om jag inte är hel ute å cyklar.

Vad händer i Akalla då? Finns det plats för 402m körning där med tidtagning? Har kört Blackrace där förut, men det var 201m.

Å andra sidan behöver det ena inte utesluta det andra. :D

Jaha, då var man tillbaka från Malmby, såg ut att kunna bli körning av, men sen började det störtregna och alla åkte hem. :( Så här var det sist jag var iväg också, då skulle jag köra final och så började det regna, bara att packa ihop. Då fick jag i och för sig köra vilket jag inte fick idag.

Surt!