Larry March 18, 2003 Report March 18, 2003 Hej Mustang vänner!!Min styrsnäcka på min Fastback 69 har gått sönder. Denna styrsnäckan är inte lätt att hitta, men tydligen kan man montera en styrsnäcka från tidigare årsmodeller. Har någon gjort detta och kan dela med sig av sina erfarenheter???Tydligen måste hela rattstången bytas och lite till.Mvh Larry Citera
429SCJ-R March 18, 2003 Report March 18, 2003 Skicka en mail till Jim på Shelby parts, han renoverar styrsnäckor, du kan säker köpa en direkt utan att behöva skicka dit din gamla.http://www.shelbyparts.com/JL Citera
THOMAS March 18, 2003 Report March 18, 2003 VAD HAR DU FÖR SPECIELL SNÄCKA PÅ DIN BIL ? VET DU VAD DU HAR FÖR MÄRKBOKSTÄVER PÅ DEN ? DET SKA SITTA EN LITEN PLÅT I EN AV FÄSTSKRUVARNA PÅ LOCKET. EN TIDIG SNÄCKA HAR EJ DELAD RATTSTÅNG. SÅ DU FÅR LETA EFTER EN FRÅN MITTEN AV 67 OCH UPP. DET FINNS TVÅ UTVÄXLINGAR PÅ DEM, DÄRAV MITT INTRESSE FÖR MÄRKBOKSTÄVERNA. Citera
johan March 18, 2003 Report March 18, 2003 har en sådan du söker. Maila mig på johan@hagegard.nu så skickar jag bilder mm. Osäker på kvaliteten dock. (begagnad) Citera
Larry March 19, 2003 Author Report March 19, 2003 Hej !!Problemet är att jag inte har någon märkplåt på min snäcka. Men det är en standard snäcka med tre bult där uppe + en juster mutter!!Mvh Larry Citera
Recommended Posts