Per Berglund October 28, 2007 Report October 28, 2007 Jag tänkte att innan jag sätter på dubbdäcken för i år så måste mönsterdjupet på sommardäcken justeras.Så en liten svängom på gatan fick duga Glöm inte dra upp ljudet!!! Citera
winnerpatric cmc162 October 28, 2007 Report October 28, 2007 Snyggt!!! ska göra en film nästa helg hade jag tänkt!Kommer bli grymmt Citera
Stefan cmc 1169 October 29, 2007 Report October 29, 2007 HA HARoligt att hornen får växa fram ibland. Får väl själv till nästa säsong. Citera
ThomasFB October 29, 2007 Report October 29, 2007 Jag tänkte att innan jag sätter på dubbdäcken för i år så måste mönsterdjupet på sommardäcken justeras.Så en liten svängom på gatan fick duga/quote]Och sen skrapar man gummi från bakpartiet resten av December... Gjorde samma sak med 'Cudan innan den gick i ide för vintern. Åkte hela 15 mil i sommar... Citera
Per Berglund October 29, 2007 Author Report October 29, 2007 Ja nästan alla däck jag haft hinner ju bli gammla annars.Hann med ett par stycken iallfall Gå i ide? äääähh larv! Blir nog ett par filmer när man dammar runt i snövallarna senare! Citera
winnerpatric cmc162 November 6, 2007 Report November 6, 2007 Har gjort en film. första gången som jag hör bilen från avstånd själv. Låter inte alls lika mysigt som din Per.Ska lägga upp den när jag skaffat kabel till datorn.Ska byta till 3" avgas. Citera
Per Berglund November 7, 2007 Author Report November 7, 2007 3'' kommer i mitt eget tycke låta sämmreSatsa hellre på 2.5'' och tjockväggigt gods t=2mmKläm sen dit så stora ljuddämpare du kan och en H-pipa så får du ett skönt sound Citera
winnerpatric cmc162 November 7, 2007 Report November 7, 2007 Har 2,5 " men ingen H-pipa. ska sättas dit i vinter Citera
Janne Holm CMC1740 November 7, 2007 Report November 7, 2007 Har 2,5 " men ingen H-pipa. ska sättas dit i vinterSom Per säger dit med en H-pipa så får du bort "fiskebåtsoundet" och fårett mycket rappare ljud Samt dessutom en bil som går mycket bättre Citera
MrTurbo_1645 November 8, 2007 Report November 8, 2007 Jag kör också 2,5" med H-pipa. Dock sidepipes... http://www.youtube.com/profile?user=MrTirbo(det är tjejen som leker lite på filmerna) Citera
Recommended Posts