Jump to content

Återförsäljare


Janne64

Recommended Posts

Ok , det låter tryggt . Det finns ju många på marknaden som försöker sko sig , en sådan var jag i kontakt med i veckan som skulle ha 8 000:- mer än vad Parts begärde. Rena rånet . Men som sagt det verkar helt ok än så länge i alla fall .

Link to comment
Share on other sites

Vad gäller priset så blev jag väldigt fundersam då samma firma var nästan 8000:- billigare än en annan ute på marknaden , jag tycker det känns bra . Jag la ut en tråd om det är någon som vet hur man lägger ut bilder också men där fick jag inga svar så jag försöker genom denna då .

Link to comment
Share on other sites

Dum fråga: vilken firma menar ni?

Är det: http://www.mustangparts4sale.com/ ?

Japp det är dem de menar

Annars är det inte så svårt att beställa själv eller hänga på någon annans beställning från USA.

Det beställs från Mustang Unlimited snart från en medlem här i Vätterbygden snart ;)

så PM mig om det är något du vill ha (det mesta blir billigare från USA)

Link to comment
Share on other sites

Janne64, jag vet inte om jag missuppfattat det här, men jag tror inte att Lohm menade att din fråga var dum. Jag tolkade det som att han inte visste vilken firma Du menade när Du skrev Mustang Parts och menade att hans fråga skulle verka dum.

Annars så anser jag att det bara finns en dum fråga: - Den man inte ställer!

(jag har heller ingen aning om vilka Mustang Parts är men eftersom jag mest handlar från NPD, Mustangs Unlimited och Mansfield Mustang så iddes jag inte ens fråga)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...