Jump to content

Recommended Posts

He-He.

När man ser denna vet man inte om man vill skratta eller gråta, man riktigt ser hur nervös den kvinnliga föraren är och osäker.

Sedan drar hon iväg och kanske vill styla lite, men tappar kontroll över bilen.

Tommy 8)

He-He.

När man ser denna vet man inte om man vill skratta eller gråta, man riktigt ser hur nervös den kvinnliga föraren är och osäker.

Tommy 8)

Jag såg det. Ryckig start, ovan med växelspaken och sen krockar. Ang skratta eller gråta över det, vet jag inte men kul var det att se ändå. :D

• 1 month later...

Youtube är roligt!! :--

Av någon anledning är det otroligt mycket krascher med Ferrari och andra lyx sport bilar på Youtube

Antagligen bara för att de förs fram av rika snorungar som inte har en susning hur man hanterar bilarna.

Den här är extra skön med tanke på förarens kommentar. :--

För egen del gör det inget att se dessa bilar som skrot! :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=DggRRCqEiKw&feature=related

Det ser ut som supersport bilar är självantändande?? :shock:

På dessa länkar, ser man hur man INTE ska köra. :D

Den är ju en klassiker. Ett perfekt exempel på hur det kan bli om man skall försöka vara tuffare än vad man klarar av. :--

He-He.

Tommy 8)

USCH! Den var riktigt hemsk ju. Tycker otroligt synd om tjejen som kör som uppenbarligen kände sig "tvingad" att visa vad bilen går för. Om ägaren till bilen är den som fick henne till det får han utantvekan skylla sig själv. Synd på bilen bara....

Jag kan ju ge ett exempel på hur någon med skills verkligen ska köra en bil:

Jag får ståpäls och rysningar varje gång jag ser den filmen. Såå OTROLIGT vackert!!!!!!

Alla som kör drifting etc kan slänga sig i väggen! :--

Fint exempel på rondell-körning. :D

Hoppas alla har sett den filmen, den e grymt kul! Och Jessica Simpson är så het... :--

Reta aldrig upp äldre människor. ;)

Det där är en Tysk IKEA reklam som de klippt lite i. Träffat på många som tror den är "på riktigt". :roll:

Kolla dessa med;

EN KLASSIKER;

Det där med att tappa ett hjul på en tävlingsbil är inget lätthänt, men hur förklarar man detta? http://www.gatbilar.se/moviesView.php?id=650

Hmm..... bra fråga. Har inte sett nån tappa 3 hjul samtidigt. Antingen pga hög påfrestning eller hjulens bultar var inte ordentligt åtdragna.

Alla fyra lossnar väl. Troligen har killen bytt hjul innan jag skulle ut och glömt göra mer än att dra bultarna med fingrarna.

Den driften kände jag igen men kul att se igen. haha :D

Förresten... det var en dansk som körde BMW.n. Inte en tysk.

Syftade på BMWn ;)

[/quote:3utlcazd]

Ja, säkert att du gjorde. haha ;)