Svedis December 31, 2007 Report December 31, 2007 -Hustrun: Specialutgåva, DVD, av filmen Bullitt. Konstigt hur ofta man kan se om en biljakt flera gånger i 5-kanalstereo!!-Brorsan: 3 cm mustangbok (350 sidor) av Peter Henshaw, med bara färgbilder av Mustang. Första 166 sidorna av 65-68. Mums! Gott nytt år på er/Svedis Citera
Per Berglund December 31, 2007 Report December 31, 2007 Min kära hälft hade trots hennes totala ointresse för bilar köpt ändamålsenliga Öl glas. Trist mobil kamera bild här. Citera
Mohlin December 31, 2007 Report December 31, 2007 Jag fick en Roush bakvinge av mig själv (adresserad från hunden...) Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 1, 2008 Report January 1, 2008 Hej.Minna barn och barnbarn tyckte inte att pappa morfar lektfärdigt, fick en radiostyrd Mustang att trösta mig med övervintern, den går ricktigt bra att drifta med på vardagsrums-golvet. Citera
Gtttggg January 1, 2008 Report January 1, 2008 Jag fick en bok med titeln Klassiska bilar som är illustrerat uppslagsverk på 544 sidor av flickvännen?! Med tanke på hur lite jag läser böcker i allmänt, hinner jag aldrig läsa klart boken före nästa nyår. Dessutom fick jag klassiska whisky-pluntan med 4 st "snapsglas" av tjejen. Jag väntar i skrivande stund på den nya Wool/leather Mustang-jackan från Mustangunlimited som är kommande present till mig själv. hehe Citera
coke89 January 4, 2008 Report January 4, 2008 fick ny klädsel till mina highback säten riktigt snyggt blir det. kittet har även machande specialsydd mach 1 klädsel till baksätet Citera
Punkan January 5, 2008 Report January 5, 2008 Själv fick jag Den svenska boken om Ford Mustang 1964 1/2 - 1966 utav chefen. Kul med en chef som har massor av gamla bilar men trånar efter en Mustang (jobbar på att hitta en åt honom) Citera
MrTurbo_1645 January 5, 2008 Report January 5, 2008 Jag fick en dammsugare!Kanske inte så mustangrelaterat men det innebär ju att jag kan ha den gamla i garaget när jag städar bilen... (önskade mig f.ö en 24" dataskärm ) Citera
Gtttggg January 5, 2008 Report January 5, 2008 Jag fick en dammsugare!Kanske inte så mustangrelaterat men det innebär ju att jag kan ha den gamla i garaget när jag städar bilen... (önskade mig f.ö en 24" dataskärm )Dammsugare istället för dataskärm? Det tyder på att du ska göra lite nytta. Varför inte dammsuga alla Mustanger i regionen åt oss inför säsongen. Gratis dessutom. Citera
Stefan cmc 1169 January 7, 2008 Report January 7, 2008 Lite Nya motordelarToppar, insug, förgasare, kam, tändning, oljepump, shiftkit, och så litefärg till motorrum o motordelar o framförallt en massa roligt jobb.Väntar på underdelen, blev tvungen att borra o sätta foder i ena cylindern.Lite rost i 2:ans cylinder, ville inte chansa att det skulle gå. Citera
Recommended Posts