axelg89 January 9, 2008 Report January 9, 2008 Funderar lite på det här med kataloger, har i dagsläget bara katalog från NPD och skulle vilja ha de större konkurenternas kataloger också då jag anser det så mkt bättre att leta i kataloger än på internetsidor.NPD skickade katalogen helt utan kostnad och det tog ingen större tid, vilka andra kan man få kataloger från utan att vänta en evighet eller betala en förmögenhet? / Axel Citera
Torbjörn cmc1071 January 9, 2008 Report January 9, 2008 Både Summit och Mustangs Unlimited skickar kataloger gratis. Citera
axelg89 January 9, 2008 Author Report January 9, 2008 Både Summit och Mustangs Unlimited skickar kataloger gratis.mustang unlimited beställde jag imorrse, kostade 11$ iof men om det funkar så är det värt det!Summit var ett bra tipps, ska följas / Axel Citera
87gt50 January 9, 2008 Report January 9, 2008 Jegs har också gratis katalog, och California Mustang med. Personligen föredrar jag Jegs framför Summit... Citera
axelg89 January 9, 2008 Author Report January 9, 2008 Jegs, CA mustang, Summit, Mustang unlimited och NPD... någon mer som man borde ha? / Axel Citera
haakan January 10, 2008 Report January 10, 2008 Jag föredrar http://www.autokrafters.com//Håkan Citera
maberg January 10, 2008 Report January 10, 2008 Hej!Har köpt mycket från en firma som heter K.A.R. "The Mustang People". Dom ligger i Columbus-Ohio. Dom är jättebra. Du kan ladda ner deras katalog på www.karmustang.com och skriva ut den. NPD's kan Du också ladda ner och skriva ut.Mvh, Citera
Recommended Posts