Lindblad January 11, 2008 Report January 11, 2008 Finns det någon som har bra förslag på chipp eller dylikt eller om det är någon ide att chippa överhuvet taget.komm gärna med förslag.Köpte min Mustang i sommras 2007. Citera
Blackstang January 11, 2008 Report January 11, 2008 Vad jag förstått så är det ingen större idé det ger i princip líka mycket att manuellt ställa upp tändningen till 13-16 grader. Citera
87gt50 January 12, 2008 Report January 12, 2008 Du kan lika bra köpa biobiljetter för pengarna, de gör lika mycket nytta för din bil prestandamässigt. Detta gäller så länge du inte gjort omfattande förändringar och därefter fått ett chip custombränt för just din bil. Citera
Lindblad January 12, 2008 Author Report January 12, 2008 Finns det någon som har bra förslag på chipp eller dylikt eller om det är någon ide att chippa överhuvet taget.komm gärna med förslag.Köpte min Mustang i sommras 2007. jahaja vad skall jag nu göra med pengarna jag har sparat in på chippningen typ 6500kr.Jag är nybörjare på bilar har alltid varit intreserad men inte haft tillgång till varken garage eller bil. Citera
Pernolf cmc 558 January 12, 2008 Report January 12, 2008 Börja med att byt utväxlingen, kostar nog liknande det du nu sparat in.det ger absolut mest effekt, 3.73 eller 4.10 beroende på smak och vilken typ av låda du har (automat/manuell)ställa om tändningen är som sagt gratis, se till att bilen är ordentligt servad.Ett nytt bakre avgassystem är heller aldrig fel. Citera
Recommended Posts