Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Kul, det låter som Steppenwolf.

euhmm ... de e en sån där Cååver :D

Ja, men det låter som Steppenwolf (originalet), i alla fall nästan :D

• 3 weeks later...

Jovisst gör det det, helt klart. 8) Allt för ofta tycker jag dock det blir rena helgerånet när alla möjliga folk gör covers på gamla, odödliga klassiker och det bara blir SKIT!

I det här fallet har Hinder dock behållt så mycket av originalstuket som Nenne sa att det blir riktigt bra utan att låta som en ren kopia.

Sedan att de "petat" lite försiktigt på originalet och trimmat upp den lite extra med en personlig touch och mer dist gör det bara ännu fetare! :twisted:

Den bästa liknelsen jag kommer på såhär på rak arm är en välvårdad, retro-stukad originalmusse med liiite extra vrål under huven!

Förbaskat lyckad och fet låt för övrigt! :D

Jo för fan, faktiskt första gången jag hör Godsmack - inte alls illa, riktigt bra! 8) Det är ju sådana videor som verkligen får en att vilja längta till Juässäjj - fet rock, mäktiga bilar, fräna motorcyklar, toppenväder och inte ett bekymmer i världen! :D *Drömmer mig bort*

Sheryl Crow-videon illustrerar så vitt jag känner till hans liv ett par viktiga delar av Steve McQueens liv: Filmen Bullitt såklart, brassa runt i naturen med sin gamla Triumph (Sheryl är dock inte lika manlig som Steve så hon får köra japsare istället ;) ) och racingkarriären.

Någon som vet bättre har all rätt att korrigera mina eventuella faktafel samt gärna komplettera med med info.