April 17, 200818 yr Author comment_52712 Nu är problemet löst, det var nåt knas i "FUEL PUMP DRIVER MODULE".Monterade en ny och bilen går som en drömigen. Report
April 18, 200818 yr comment_52736 Nu är problemet löst, det var nåt knas i "FUEL PUMP DRIVER MODULE".Monterade en ny och bilen går som en drömigen.Hur är tomgången på din bil? Vad laddar kompressorn? Report
April 19, 200818 yr Author comment_52783 Vet inte hur mycket den laddar, har inte köpt nån laddmätare än. Min tomgång stabil å bra. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.