March 4, 200817 yr Author comment_50428 vill du att vi ska bli avis på dig... de blev VI.... Japp Men Bålsta bör ha hyfsat väder också ska ju vara sol och fint hela veckan ut
March 4, 200817 yr comment_50429 jomen jag har alla hojar bakom bilen och tänkte ja skulle få börja me hojåkning innan mussen men med -5 på morronen lär de nog dröja... får nog göra en rockard i helgen så man får ut den blå blixten...
March 4, 200817 yr comment_50431 Min är oxå påställd. Men jag jobbar så mycket just nu att jag inte hinner åka nåt. Imorrn eller om det var inatt ska det ju snöa igen. Fröberg: Vi får ta å träffas nån gång och fota våra pärlor tillsammans.
March 4, 200817 yr comment_50435 Det verkar ju som det finns några mussar i Uppsala trakten! Vi kanske ska försöka få ihop en träff?Vad tror ni?
March 5, 200817 yr comment_50460 Det verkar ju som det finns några mussar i Uppsala trakten! Vi kanske ska försöka få ihop en träff?Vad tror ni?Absolut! Men vi kan ju vänta tills risken för snö försvunnit i alla fall.
March 5, 200817 yr Author comment_50465 Min är oxå påställd. Men jag jobbar så mycket just nu att jag inte hinner åka nåt. Imorrn eller om det var inatt ska det ju snöa igen. Fröberg: Vi får ta å träffas nån gång och fota våra pärlor tillsammans. Absolut! Kul idé
March 5, 200817 yr Author comment_50466 Det verkar ju som det finns några mussar i Uppsala trakten! Vi kanske ska försöka få ihop en träff?Vad tror ni?Absolut! Jag är på!
March 5, 200817 yr comment_50475 I April lär väl de flesta vara i trafik, vi får sikta på det.Det finns väl nån i Gävle också som kan haka på?
March 5, 200817 yr comment_50479 Skåne har ju varit skonade från helvetes mjället ända tills nu i Måndags.....Så nu skjuter jag själv på planerna något.....
March 5, 200817 yr comment_50499 Jag lär vänta ett tag till, vill inte få dubben från andras bilar sprutandes på min bil....
March 5, 200817 yr comment_50504 Satan, kände grupptrycket och gick in på vägverket och ställde på fordonet alldeles nyss.Sticker till garaget nu och tar en provtur...
March 5, 200817 yr comment_50506 Den här milda o ch snöfattiga vintern har fått mig att vid ett flertal tillfällenut och lufta mussen Helt unikt i Linköpingstrakten har inte skottat snö en enda gång Ta det lugnt nu med gasfoten Pineman den kan va tung i början
March 5, 200817 yr comment_50508 Den här milda o ch snöfattiga vintern har fått mig att vid ett flertal tillfällenut och lufta mussen Helt unikt i Linköpingstrakten har inte skottat snö en enda gång Ta det lugnt nu med gasfoten Pineman den kan va tung i början Den var inte så tung som jag trodde, det gick av bara f*n, så härligt att dra iväg på motorvägen. Glada blickar vid rödljuset..... Ett vårtecken...
March 6, 200817 yr comment_50534 BÅLSTA....släp....-Väcker minnen av orkestersläp vinglande efter en brummande Cheva apache..Snygg Musse! Vill jag också ha!(Avdelning onödiga kommentarer men ändå.)
March 6, 200817 yr Author comment_50536 Satan, kände grupptrycket och gick in på vägverket och ställde på fordonet alldeles nyss.Sticker till garaget nu och tar en provtur...