Fröberg March 4, 2008 Report March 4, 2008 Mussen är påställd Hämtar den efter jobbet.Wuuiiiiiiiiiiii Citera
Corvette March 4, 2008 Report March 4, 2008 vill du att vi ska bli avis på dig... de blev VI.... Citera
Fröberg March 4, 2008 Author Report March 4, 2008 vill du att vi ska bli avis på dig... de blev VI.... Japp Men Bålsta bör ha hyfsat väder också ska ju vara sol och fint hela veckan ut Citera
Corvette March 4, 2008 Report March 4, 2008 jomen jag har alla hojar bakom bilen och tänkte ja skulle få börja me hojåkning innan mussen men med -5 på morronen lär de nog dröja... får nog göra en rockard i helgen så man får ut den blå blixten... Citera
RoTe March 4, 2008 Report March 4, 2008 Min är oxå påställd. Men jag jobbar så mycket just nu att jag inte hinner åka nåt. Imorrn eller om det var inatt ska det ju snöa igen. Fröberg: Vi får ta å träffas nån gång och fota våra pärlor tillsammans. Citera
NickeH cmc 600 March 4, 2008 Report March 4, 2008 Det verkar ju som det finns några mussar i Uppsala trakten! Vi kanske ska försöka få ihop en träff?Vad tror ni? Citera
Mohlin March 4, 2008 Report March 4, 2008 Jag åker lätt 25mil ner till Uppsala för en Musse-träff!! Citera
RoTe March 5, 2008 Report March 5, 2008 Det verkar ju som det finns några mussar i Uppsala trakten! Vi kanske ska försöka få ihop en träff?Vad tror ni?Absolut! Men vi kan ju vänta tills risken för snö försvunnit i alla fall. Citera
Fröberg March 5, 2008 Author Report March 5, 2008 Min är oxå påställd. Men jag jobbar så mycket just nu att jag inte hinner åka nåt. Imorrn eller om det var inatt ska det ju snöa igen. Fröberg: Vi får ta å träffas nån gång och fota våra pärlor tillsammans. Absolut! Kul idé Citera
Fröberg March 5, 2008 Author Report March 5, 2008 Det verkar ju som det finns några mussar i Uppsala trakten! Vi kanske ska försöka få ihop en träff?Vad tror ni?Absolut! Jag är på! Citera
Mohlin March 5, 2008 Report March 5, 2008 I April lär väl de flesta vara i trafik, vi får sikta på det.Det finns väl nån i Gävle också som kan haka på? Citera
thirtyfour March 5, 2008 Report March 5, 2008 Skåne har ju varit skonade från helvetes mjället ända tills nu i Måndags.....Så nu skjuter jag själv på planerna något..... Citera
pineman March 5, 2008 Report March 5, 2008 Jag lär vänta ett tag till, vill inte få dubben från andras bilar sprutandes på min bil.... Citera
pineman March 5, 2008 Report March 5, 2008 Satan, kände grupptrycket och gick in på vägverket och ställde på fordonet alldeles nyss.Sticker till garaget nu och tar en provtur... Citera
Janne Holm CMC1740 March 5, 2008 Report March 5, 2008 Den här milda o ch snöfattiga vintern har fått mig att vid ett flertal tillfällenut och lufta mussen Helt unikt i Linköpingstrakten har inte skottat snö en enda gång Ta det lugnt nu med gasfoten Pineman den kan va tung i början Citera
pineman March 5, 2008 Report March 5, 2008 Den här milda o ch snöfattiga vintern har fått mig att vid ett flertal tillfällenut och lufta mussen Helt unikt i Linköpingstrakten har inte skottat snö en enda gång Ta det lugnt nu med gasfoten Pineman den kan va tung i början Den var inte så tung som jag trodde, det gick av bara f*n, så härligt att dra iväg på motorvägen. Glada blickar vid rödljuset..... Ett vårtecken... Citera
awikst March 6, 2008 Report March 6, 2008 BÅLSTA....släp....-Väcker minnen av orkestersläp vinglande efter en brummande Cheva apache..Snygg Musse! Vill jag också ha!(Avdelning onödiga kommentarer men ändå.) Citera
Fröberg March 6, 2008 Author Report March 6, 2008 Satan, kände grupptrycket och gick in på vägverket och ställde på fordonet alldeles nyss.Sticker till garaget nu och tar en provtur... Citera
NickeH cmc 600 March 7, 2008 Report March 7, 2008 Lägger upp en tråd under träffar istället! / Nicke Citera
Recommended Posts