Janne64 March 23, 2008 Report March 23, 2008 Har installerat Ignitor i min Musse och har en liten enkel fråga ang detta.Skall kondensatorn gå samma väg som spetsarna ? = Sophinken !!!Dom satte nämligen ihoplödda med spetsarna under locket och fick följa med i hinken . Rätta mig den som vet bättre. Samt Röd kabel på spolens + och Svarta på Spolens -- ? . Citera
Nenne March 23, 2008 Report March 23, 2008 Har installerat Ignitor i min Musse och har en liten enkel fråga ang detta.Skall kondensatorn gå samma väg som spetsarna ? = Sophinken !!!Dom satte nämligen ihoplödda med spetsarna under locket och fick följa med i hinken . Rätta mig den som vet bättre. Samt Röd kabel på spolens + och Svarta på Spolens -- ? .Brytare och konding ska inte ligga i sophinken, hellre i handskfacket som reserv ifall elektroniken lägger av, men som svar på den egentliga frågan: - Ignitorn behöver ingen konding så den ska bort ur fördelaren. Citera
Janne64 April 4, 2008 Author Report April 4, 2008 Okkidokki , då plockar vi upp skrotet ur hinken och lägger det i facket.Men resultatet blev kanon , vilken gång det blev i spisen . Citera
CMC 1061 Berra April 4, 2008 Report April 4, 2008 Tänk så enkelt det kanvara ibland. Och billigt är det också mot vad ett nytt orginal brytarlöst kostar.Berra Citera
Janne64 April 4, 2008 Author Report April 4, 2008 Jo visst var det enkelt att installera alltid , och skillnaden var enorm på Gången i spisen . Har ett Ignitor installerat i Chevellen också och den blev helt annorlunda och svarar direkt vid Gaspådrag . Mycket bra pryl det där . Citera
Recommended Posts