MadMac April 8, 2008 Report April 8, 2008 Hej...Jag har ett litet problem med att få tag på grenrörsbultar hyfsat snabbt. Jag har inte tid att beställa från USA. Jag har varit i kontakt med Sven Ullman, Tony´s Autoparts, Roland, och Hansen. Lokala förmågor har enbart bult jag får modifiera längden på. Jag har en 302 motor med original grenrör.Några förslag på ställen??Tacksam för svar. Citera
maberg April 8, 2008 Report April 8, 2008 Hej!Har du provat Norrlands Custom (www.norrlandscustom.com). Dom brukar ha det mesra.Mvh, Citera
CMC 1061 Berra April 8, 2008 Report April 8, 2008 Ring till Persåker, eller Hansen racing. Dom har mycket skruv på lager.Berra Citera
MrTurbo_1645 April 8, 2008 Report April 8, 2008 Närmaste Mekonomen tar hem från Hansen över natten. I vart fall här omkring... Citera
Kent cmc 1162 April 8, 2008 Report April 8, 2008 Ring Pro Parts Rättvik där fick jag mina på dagen Kent cmc 1162 Citera
MadMac April 9, 2008 Author Report April 9, 2008 Tack för alla tips... Fixat.... Jag har bultar... Tack allihop... Citera
MadMac April 13, 2008 Author Report April 13, 2008 Nu är nya grenröret monterat. Bilen provstartad och ingenting läckte. Härligt att få starta upp den efter en lång vinter. Jag ber att få tacka för alla tips och ett tack till Tonys autoparts där man var så snäll och skkickade med ett gäng begagnade bultar i min ordinarie beställaning av andra prylar utan extra kostnad. Jösses sånt blir man glad av...Tack... Citera
Recommended Posts