parar April 19, 2008 Report April 19, 2008 Någon som tagit ut bilen ännu och kanske kört någon sväng? Citera
Stefano April 19, 2008 Report April 19, 2008 Någon som tagit ut bilen ännu och kanske kört någon sväng?Nej, inte ännu. Jag väntar nog på att de sopar vägarna först, det känns inte så kul att börja vara ute & halka runt på den sandiga asfalten. Dock fick den komma ut på garageuppfarten pga garagestädning, förra gången det var snöfritt här uppe. Citera
parar April 19, 2008 Author Report April 19, 2008 jo samma här fast dem är ute och sopar vägarna nu så jag hoppas på nästa vecka. vart kommer du ifrån? Citera
Stefano April 19, 2008 Report April 19, 2008 13 mil norrut efter E4.an, från dig räknat! Dvs Skellefteå. Citera
parar April 19, 2008 Author Report April 19, 2008 trevligt, ni har det väll lite varmare än oss iallafall Citera
429SCJ-R April 19, 2008 Report April 19, 2008 Min fick komma ut en sväng, det är dock väldigt dammigt på vägarna fortfarande, så det blev putsning direkt vid hemkomst. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 19, 2008 Report April 19, 2008 Stockholm var det idag minst 34 Mustanger pågatorna, många hade åkt långt också, kollalite bilder under ämnet träffar. Själv har jag redan varit ute några gångertidigare i veckan för att prova förgasarjä-eln. Citera
pools April 19, 2008 Report April 19, 2008 Hej!Väntar på lite delar fortfarande, men det var nära att jag moterade på domgamla bara för att få ta en sväng i dag. Vi har haft ett par skitfina dagar här uppei Västerbotten nu. Hoppas mina grejjor kommer snart, DÅ SKA VI UT, minMusse och jag.Stefano och parar, är ni med i klubben? Jag känner inte igen era signaturer. Kontakta mej gärna så får ni ett erbjudande att gå med Vi kommer att haen par träffar i Västerbotten i sommar Mvh. Citera
parar April 19, 2008 Author Report April 19, 2008 A shit nu börjar man bli riktigt peppad alltså, tänkte ta ut den på måndag men nu kollar jag på Foreca, där står det att det ska snöa lite haha ja vad säger man.Jag är iallafall med i klubben och är riktigt peppad på wheels och lycksele. Citera
mrv8 April 20, 2008 Report April 20, 2008 Var ute och åkte ner Cabbat idag.men man kännde en viss oro för att dra på sig en förkylning då, men 2 mil gick bra.Härligt att kunna känna luften igen när man åker, hoppas denna sommar blir betydligt bättre än föra årets missär till sommar.Ni uppe i norr har väll snö fortfarande elelr har den gått bort nu, jag beundrar er att ni orkar med så långa vintrar. Jag som tycker det är för långa perioder av dåligt väder bara här nere.MvhMrV8 Citera
freddan302 April 21, 2008 Report April 21, 2008 Här uppe slaskar det och smälter hela tiden... Men det dröjer nog ett bra tag innan jag tar fram bilen, väntar nog tills dom sopat gatorna! Ligger dryga metern snö i skogen ännu, får köra skoter istället! Citera
parar April 21, 2008 Author Report April 21, 2008 nä nu har dem iallafall sopat vägarna lite så jag tog ut den idag och körde en sväng riktigt kul alltså. Citera
bege April 21, 2008 Report April 21, 2008 Jag har varit ute och fått lite rufs i håret idag. Gatorna sopas i denna vecka och första utställningen på lördag. Putsas på fredag istället för arbete. Citera
Lassemålare CMC 2071 April 21, 2008 Report April 21, 2008 Här i stockholm äre bar å åk dom har sopat duktigt dom senaste veckorna så det går bra att åka. Lördag,söndag och idag har taket varit nere 7 på kvällen och 13 grader o sol UNDERBART. MVH Lasse Citera
Stefano April 27, 2008 Report April 27, 2008 Stefano och parar, är ni med i klubben? Jag känner inte igen era signaturer. Kontakta mej gärna så får ni ett erbjudande att gå med Vi kommer att haen par träffar i Västerbotten i sommar Mvh.Hej! Det tog mig ett tag att se detta. Nej, jag är inte med i klubben men har nog tänkt gå med. Det har inte blivit av bara - jag får väl skylla på latmasken i mig.MVH / Stefan Citera
elboy cmc 388 May 7, 2008 Report May 7, 2008 Jag tog ut min idag dock saknar den växelåda och fel saker har man lyckats köpt oxå till den. Citera
parar May 7, 2008 Author Report May 7, 2008 Jag tog ut min idag dock saknar den växelåda och fel saker har man lyckats köpt oxå till den. va saknar växellåda, va har hänt då? Citera
elboy cmc 388 May 7, 2008 Report May 7, 2008 Skulle sätta iden lådan idag efter renovering som också var onödig. Då visade det sig att de delar jag köpt inte passa. Lyssna på en som säljer mustang delar här och köpte en cobra koppling och tryckplatta som visade sig att det passa inte alls med original svänghjul då kopplingen hamnar ca 1-2 mm ifrån svänghjulet. Citera
parar May 7, 2008 Author Report May 7, 2008 nä va tråkigt, fick du inte byta den av han du köpte den av då? eller var det någon privat säljare kanske? Citera
elboy cmc 388 May 7, 2008 Report May 7, 2008 Vi får se vad som händer? Tråkigt bara när man har ordnat garage och kört dit bilen så är det fel saker. Nu ska Grufman fixa fram nya delar som tur är fort oxå. Citera
Recommended Posts