mike85 April 26, 2012 Report Share April 26, 2012 Nu börjar de likna nått Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 April 26, 2012 Report Share April 26, 2012 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.B. April 27, 2012 Report Share April 27, 2012 Idag plockades det fram en gammal goding,lite mer fart för att peppa inför en ny gaddning. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin April 28, 2012 Report Share April 28, 2012 Gubbarna är gamla, men va f-n det här är Rock´n Roll! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.B. April 28, 2012 Report Share April 28, 2012 Precis så som han låter känns det i min hals idag. 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse April 28, 2012 Report Share April 28, 2012 Du får dra ned på whisky-intaget Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse April 28, 2012 Report Share April 28, 2012 Det här är vad jag kallar riktigt klassisk Rock. Kolla in gästspelande Albert Lee på solo- och kompgitarr, han är ju för skön, gubben..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.B. April 28, 2012 Report Share April 28, 2012 Du får dra ned på whisky-intaget Dricker väldigt sällan (2-3ggr/år) och detta var inte ett av dessa tillfällen. Kunde varit helt rätt då whisky är gott. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterF April 28, 2012 Report Share April 28, 2012 Har ni missat.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterF April 28, 2012 Report Share April 28, 2012 Kungen Lemmy. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.B. May 2, 2012 Report Share May 2, 2012 Piggar upp mig själv och omgivningen med ............ Lite småroligt att han sjunger om att köra sin Caddy, det är inte riktigt sant. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorre70 June 24, 2012 Report Share June 24, 2012 Lite av vad som kommer att ljuda i min MustangFörst ut så klart sedan lite av detta http://www.youtube.com/watch?v=9LjbMVXj0F8Lite av vad som kommer att ljuda i min bil! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB June 29, 2012 Report Share June 29, 2012 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools July 7, 2012 Report Share July 7, 2012 Jag fastnade där vid Pink Floyd-klippen! Faaaan vilken musik! Men ska man lyssnapå dom i bilen, då åker man väl av vägen p.g.a. att man blundar!Mvh.P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 July 7, 2012 Report Share July 7, 2012 Hej.Förbaskat trevliga artister som valts:cool:, efter min tid som anställd i 15 årpå Electric Musical Industries (EMI) så har jag fått örona genomsköldamed massor av bra musik och jag har även träffat en hel del artisteroch fått ett kortare snack:cool:.Musik och Mustang är läkemedel som hjälper mot det mesta, jag villmed detta säga att jag funnit en ny medicin i skåpet, Joe Bonamassa:cool:.Jä-lar vad bra den mannen är, som musik i minna öron:thumbup:. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools July 8, 2012 Report Share July 8, 2012 Hej.Förbaskat trevliga artister som valts:cool:, efter min tid som anställd i 15 årpå Electric Musical Industries (EMI) så har jag fått örona genomsköldamed massor av bra musik och jag har även träffat en hel del artisteroch fått ett kortare snack:cool:.Musik och Mustang är läkemedel som hjälper mot det mesta, jag villmed detta säga att jag funnit en ny medicin i skåpet, Joe Bonamassa:cool:.Jä-lar vad bra den mannen är, som musik i minna öron:thumbup:.Hej Lars!Joe Bonamassa är en av mina favoriter också! Han och många andra blusartister.Jag ska inte räkna upp några, men Joe är super. Jag råder er bluesdiggare attlyssna på honom. Och, lyssna på denna site: http://bellyup4blues.com/ Den kanalengår hela tiden jag sitter vid datorn, och det gör jag ofta.Mvh.P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB July 17, 2012 Report Share July 17, 2012 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 July 18, 2012 Report Share July 18, 2012 Hej P-OJäklar vilken kanonsida, nu har jag också http://bellyup4blues.com/ igångnär jag sitter vid datorn:cool:. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB July 18, 2012 Report Share July 18, 2012 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg August 18, 2012 Report Share August 18, 2012 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools August 18, 2012 Report Share August 18, 2012 Hej P-OJäklar vilken kanonsida, nu har jag också http://bellyup4blues.com/ igångnär jag sitter vid datorn:cool:.Kul att du gillade den.Här är en annan bra site, där du kan välja den bluesgenre du vill.http://www.shoutcast.com/ Där finns även Belly.Mvh.P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools August 18, 2012 Report Share August 18, 2012 Bra sida, men av nån orsak stängs ljudet av efter en till två minuter hos mej just nu. Så var det inte tidigare.Det finns flera uppspelningsalternativ på sidan. Prova nån annan bara.Mvh.P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterF August 22, 2012 Report Share August 22, 2012 Lite The cult skadar ju inga öron. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB October 5, 2012 Report Share October 5, 2012 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterF October 7, 2012 Report Share October 7, 2012 Finns väl ingen som inte varit torsk på Whitesnake?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts