Jump to content

Pärlan + annar pärla (bilder) ;)


Jocce

Recommended Posts

Det finns ju alltid en trevlig länk till Mustanger + babes i forumet på andra sidan Atlanten.

http://www.allfordmustangs.com/photopos ... p/cat/3175

Jag har sagt det förut och säger det igen...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på bilar...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på tjejer...

Men det finns SJUKt LITE bra bilder på Bilar & Tjejer tillsammans!

/Jocce

Ja, de flesta såg ju till skillnad från tjejen i trådstarten bra ut! :--

Link to comment
Share on other sites

Jag har sagt det förut och säger det igen...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på bilar...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på tjejer...

Men det finns SJUKt LITE bra bilder på Bilar & Tjejer tillsammans!

/Jocce

Ja, de flesta såg ju till skillnad från tjejen i trådstarten bra ut! :--

Link to comment
Share on other sites

Jag har sagt det förut och säger det igen...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på bilar...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på tjejer...

Men det finns SJUKt LITE bra bilder på Bilar & Tjejer tillsammans!

/Jocce

Ja, de flesta såg ju till skillnad från tjejen i trådstarten bra ut! :--

Hur ska jag tolka det där?

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Jag har sagt det förut och säger det igen...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på bilar...

Det finns SJUKT mycket bra bilder på tjejer...

Men det finns SJUKt LITE bra bilder på Bilar & Tjejer tillsammans!

/Jocce

Ja, de flesta såg ju till skillnad från tjejen i trådstarten bra ut! :--

Hur ska jag tolka det där?

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Att smaken är som baken?!

Hm, jo mycket möjligt, men känns juh onödigt med ett sånt inlägg ändå...

Det du citerade från mig syftade på BILDERNA som just BILDER inte på hur varken tjejerna eller bilarna såg ut...

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Att smaken är som baken?!

Hm, jo mycket möjligt, men känns juh onödigt med ett sånt inlägg ändå...

Det du citerade från mig syftade på BILDERNA som just BILDER inte på hur varken tjejerna eller bilarna såg ut...

/Jocce

Ber om ursäkt om jag sårat dig, borde förstått att har man ingenting positivt att säga så ska man vara tyst!

Link to comment
Share on other sites

Ber om ursäkt om jag sårat dig, borde förstått att har man ingenting positivt att säga så ska man vara tyst!

Inte sårat mig, och jag om någon tror på att man skall säga vad man tycker osv, men man kan uttrycka sig på olika sätt lixom!

Prova isåntfall lite konstruktiv kritik lixom?`

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Ber om ursäkt om jag sårat dig, borde förstått att har man ingenting positivt att säga så ska man vara tyst!

Inte sårat mig, och jag om någon tror på att man skall säga vad man tycker osv, men man kan uttrycka sig på olika sätt lixom!

Prova isåntfall lite konstruktiv kritik lixom?`

/Jocce

Konstruktiv kritik? Som vaddå? Att tjejen skulle vara snygg med ett annat ansikte?!? :--:--

Link to comment
Share on other sites

Konstruktiv kritik? Som vaddå? Att tjejen skulle vara snygg med ett annat ansikte?!? :--:--

Syftade mer på Bilderna som BILDER denna gång också!

Säg inget här som du inte skulle säga RAKT UT (utan att nån ber dig) till tjejen i fråga!

Tvivlar starkt på att du går fram till folk på stan och säger till dem vad du tycker om deras utseende?

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Konstruktiv kritik? Som vaddå? Att tjejen skulle vara snygg med ett annat ansikte?!? :--:--

Syftade mer på Bilderna som BILDER denna gång också!

Säg inget här som du inte skulle säga RAKT UT (utan att nån ber dig) till tjejen i fråga!

Tvivlar starkt på att du går fram till folk på stan och säger till dem vad du tycker om deras utseende?

/Jocce

Nu är det så här att när man lägger ut bilder på nätet till allmän beskådan så får man räkna med att det blir både positiva och negativa komentarer, det har blivit en del positiva komentarer, vilka gällt både bilen och tjejens utseende. Detta verkar du inte ha haft något emot?

När jag sedan negativt komenterar tjejens utseende, så är inte det OK, har inte jag rätt att framföra min åsikt även om den är negativ?

Det är en viss skillnad i att komentera bilder utlagda på nätet, som ligger där för att objektet i fråga vill ha någon typ av uppmärksamhet/reaktion på dessa bilder än att komentera någons utseende tex på ute på stan där "objektet inte söker denna typ av uppmärksamhet/reaktion, eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Konstruktiv kritik? Som vaddå? Att tjejen skulle vara snygg med ett annat ansikte?!? :--:--

Syftade mer på Bilderna som BILDER denna gång också!

Säg inget här som du inte skulle säga RAKT UT (utan att nån ber dig) till tjejen i fråga!

Tvivlar starkt på att du går fram till folk på stan och säger till dem vad du tycker om deras utseende?

/Jocce

Nedomansky, det är inte ok att kommentera nåt negativt när det gäller mustang kollegors flickvänner/fruar här inne, absolut inte. Det trodde jag var kotym. Gillar du inte hennes utseende så håll det för dig själv i så fall....detta måste du väl fatta.

Om jag har med min flickvän på en musse träff och du inte gillar hennes utseende så hoppas jag att du kniper och kollar in bilar istället.

Ursäkta för dessa rader men jag blir förbannad.

:evil:

Link to comment
Share on other sites

Nedomansky och alla andra.

Jag vill be om ursäkt för mitt stupida uttalande, ville inte göra någon arg eller så. Blev bara förbannad och överreagerade lite. Hoppas ni tar min ursäkt seriöst..... :oops::oops::oops:

Link to comment
Share on other sites

Hade ingen aning om att detta var Jocces flickvän utan trodde det var en sk. modell av vilka det går 13 på dussinet så här i internets förlovade tidevarv.

Ber om ursäkt!! :oops::oops:

Får skylla på min svåra värk pg av min whiplashskada, denna värk får mig ibland att göra/säga/skriva saker som jag egentligen inte menar och som kanske inte är så genomtänkta alla gånger.

Link to comment
Share on other sites

Hade ingen aning om att detta var Jocces flickvän utan trodde det var en sk. modell av vilka det går 13 på dussinet så här i internets förlovade tidevarv.

Ber om ursäkt!! :oops::oops:

Får skylla på min svåra värk pg av min whiplashskada, denna värk får mig ibland att göra/säga/skriva saker som jag egentligen inte menar och som kanske inte är så genomtänkta alla gånger.

Det är INTe min flickvän, bara en kompis som ställde upp som "modell", men oavsett detta, precis som pineman sa (och INTE behöver be om ursäkt för!) om du går på en Mässa/bilutställning/träff eller liknande och det står en tjej (modell, flickvän, okänd tjej, nåns mamma eller vem som helst) vid en bil, vilket förekommer ganska ofta så hade du nog inte gått fram och sagt att "Fan, läcker bil, men bruden här ser förjävlig ut"?

Eller?

Då är hon juh också där för "allmän beskådan"!

Självklart förstår jag (framförallt som fotograf som ofta lägger ut bilderna för just kommentarer) att folk kan tycka vad de vill.

Men jag säger det igen, du ska inte skriva nått här som du inte kan säga till "modellen" (eller snarare personen) öga mot öga!

Seriöst, våga erkänna om du gör något som är dumt, oavsett om det är nåns flickvän eller inte!

Sen att du citerade mitt inlägg angånde Bilder+brudar och kvalitet på dem så gör det juh att det känns ännu mer felplacerat!

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Nedomansky och alla andra.

Jag vill be om ursäkt för mitt stupida uttalande, ville inte göra någon arg eller så. Blev bara förbannad och överreagerade lite. Hoppas ni tar min ursäkt seriöst..... :oops::oops::oops:

Du överreagerade INTE!

Tycker det var helt befogat!

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...