Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har juh glömt att visa upp dessa bilder (kanske för ja inte e 100% nöjd med dem), men kommer en ny session i sommar...

OBS! KLICKA på bilderna för nerskalningen sabbar dem!!!

070719annamustangquick-01.jpg

070719annamustangquick-02.jpg

/Jocce

Posted
Huuuh, hur många repor blev det på huven?? ;)

Inga, jag lyfte upp henne försiktigt som fan...hon var orolig att repa, men var försiktig så verkade gå bra denna gång...

/Jocce

Posted

Håkan: He he skönt att höra...men som sagt kommer en till session (minst) i sommar, så kanske får ni se mer ;)

Skall jag tolka det där som att du vill ha en Foto-session med henne och din bil, eller som att du vill ha en date med henne? *ler*

/Jocce

Posted

Läckra bilder som fan, och då menar jag henne för bilen ser man ju knappt. Tog lite egna bilder på min görra flickvän o bilen men dom vart för ******* för att läggas ut på detta eminenta forum..... :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Posted
Läckra bilder som fan, och då menar jag henne för bilen ser man ju knappt. Tog lite egna bilder på min görra flickvän o bilen men dom vart för ******* för att läggas ut på detta eminenta forum..... :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Kom igen nu visa!!! :D:D:D

Bara en..hygglo.

• 2 weeks later...
Posted

Nu är ribban lagd så du kan nog bidra med dina bilder...

Posted
Hej.

Tyvärr står det något i stadgarna för den som registrerat sig

på FORUM som gör att det inte går att lägga ut. :?

Som registrerad har man klickat på axeptera vilket betyder

att man godkänt vad som får och inte får visas. :?

Kan kanke tyckas dåligt, men så är det i alla fall. ;)

Vart går gränsen för vad man får lägga ut då?

/Jocce