Jump to content

TEKNIK-FORUM !!


uffeg

Recommended Posts

Hur vore det om vi använde forumet till frågor om bilarna, och för teknisk upplysning, mm mm...

Istället för en massa onödiga påhopp om varför en del tjejer gör sig mer eller mindre bra på en motorhuv???

Det finns en övrigt-tråd.....

Ursäkta mig....

mvh messerschmidt - Ulf

Link to comment
Share on other sites

Hur vore det om vi använde forumet till frågor om bilarna, och för teknisk upplysning, mm mm...

Istället för en massa onödiga påhopp om varför en del tjejer gör sig mer eller mindre bra på en motorhuv???

Det finns en övrigt-tråd.....

Ursäkta mig....

mvh messerschmidt - Ulf

Absolut! Någon kanske kan flytta tråden....

Link to comment
Share on other sites

Jösses! Vilket problem.... :shock:

Ja? Hur skulle det fungera om alla gör som de vill? :roll:

Jidder hör inte hemma här, det är väl inget "problem" med att följa forumets regler? Om en gäst hemma hos dig knallar rakt in i köket till kylen med ytterskorna på och dricker mjölk rakt ur kartongen så skulle du inte bry dig? ;)

Link to comment
Share on other sites

Gäst

Den där "Jidder" har han/hon skrivit något. :?::shock::?

Jo om det ska vara ordning på forumet - så är det bra med aktiva moderatorer.

Samtidigt - så är vi här för att vi gillar Mussar (och kanske Musar :shock::shock: ) så inte är det väl så mycket att hojta om...

Bara man får reda på var denna estetiska tråd tar vägen...

Link to comment
Share on other sites

Inget fel med snygga brudar (hoppas jag) men kanske dom skulle hamna i rätt trådar???

Jag bryr mig inte om detta iaf, MEN när en seriös tråd startas så vill man nog att den ska förbli seriös oavsett vad den handlar om...

Brudar och bilar = kärlek :P

Link to comment
Share on other sites

Ber om ursäkt att jag lagt den i fel Forum-del.

Ligger kvar lite sen "gammalt" då denna del inte var ett rent teknik-forum!

(Gillade den indelningen bättre!)

Admin får gärna flytta min tråd rätt!

Och att Admin inte är aktiv är kanske inte så konstigt, är själv med och driver en portal med ett väldigt aktivt forum, bara att hålla reda på allt som skrivs i den här storleken på forum är ett heltidsjobb!

Behövs det nån sorts hjälp i forum-delen som Moderator/Admin så ställer jag gärna upp med lite av min tid iallafall!

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Behövs det nån sorts hjälp i forum-delen som Moderator/Admin så ställer jag gärna upp med lite av min tid iallafall!

/Jocce

Same here. Är aktiv moderator på ett annat forum redan, som dock är storleken större än detta.

Vi har 22613 registrerade användare.

:--

Det är en balansgång att vara moderator. Man måste både ha tid och intresse för uppdraget samt på ett sunt och förnuftigt sätt utföra det...

Link to comment
Share on other sites

EFTERSOM DET KOMMIT REAKTIONER PÅ DENNA TRÅD, I ANDRA TRÅDAR, FÅR JAG LOV ATT FÖRKLARA !!!

Denna tråd la jag in på TEKNIK 2005 sektionen på detta forum.

Som jag ser det BÖR frågorna på en sån sektion INTE handla om folks diskussioner om huruvida man har en ful eller snygg tjej på huven !

Samt att trådarna INTE bör innehålla länkar till XXX-siter med hänvisningar till bilder som man inte skulle vilja ha med en dags- eller biltidning... :oops:

Så jag bad helt enkelt att den tråden skulle flyttas till ÖVRIGT-sektionen...

Är tillräckligt mycket s.k "jidder" om tekniska saker, så antalet trådar är en miljard... även utan dom "tveksamma" trådarna....

Moderator tog då och även flyttade DENNA tråden..... vilket inte var min avsikt... jag ville ha till en påpekan generellt om att våra trådar i dom specifika sektionerna bör vara tekniska...

Trådar om garaget, semesterbilderna, mat, och XXX, får vi hålla i ÖVRIGT sektionen, men jag kanske har fel....

OBS !! jag har generellt inget emot trådar om huvar med tjejer på, ej heller inget emot midsommar-inlägg....

Tänkte bara så ni är med på varför denna tråden ligger i ÖVRIGT-sektionen...

Link to comment
Share on other sites

EFTERSOM DET KOMMIT REAKTIONER PÅ DENNA TRÅD, I ANDRA TRÅDAR, FÅR JAG LOV ATT FÖRKLARA !!!

Denna tråd la jag in på TEKNIK 2005 sektionen på detta forum.

Som jag ser det BÖR frågorna på en sån sektion INTE handla om folks diskussioner om huruvida man har en ful eller snygg tjej på huven !

Samt att trådarna INTE bör innehålla länkar till XXX-siter med hänvisningar till bilder som man inte skulle vilja ha med en dags- eller biltidning... :oops:

Så jag bad helt enkelt att den tråden skulle flyttas till ÖVRIGT-sektionen...

Är tillräckligt mycket s.k "jidder" om tekniska saker, så antalet trådar är en miljard... även utan dom "tveksamma" trådarna....

Moderator tog då och även flyttade DENNA tråden..... vilket inte var min avsikt... jag ville ha till en påpekan generellt om att våra trådar i dom specifika sektionerna bör vara tekniska...

Trådar om garaget, semesterbilderna, mat, och XXX, får vi hålla i ÖVRIGT sektionen, men jag kanske har fel....

OBS !! jag har generellt inget emot trådar om huvar med tjejer på, ej heller inget emot midsommar-inlägg....

Tänkte bara så ni är med på varför denna tråden ligger i ÖVRIGT-sektionen...

håller med dig.

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med dig Uffe.....Visst håller vi allt annat jidder o dylikt under övriga trådar. Bra att det löste sig och att vi nu kan gå vidare med mera jidder framöver (hoppas jag) :lol::lol::lol:

Trevlig helg på er... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...