Jump to content

Brad Pitt in the Remake of the 1960's Bullit


aahrling

Recommended Posts

Låt bli originalet om man inte kan göra kopian tillräckligt bra.

Det blir troligtvis en Hollywood- såpa av det nya försöket, med överspelade specialeffekter och annat trams.

Om man gör filmen smakfullt och verklighetstroget, så ja tack för min del i.a.f.

Link to comment
Share on other sites

Kul tycker jag!

Ni som inte gillar nya filmer alá Hollywood kan alltid låta bli att titta, orginalet finns alltid kvar ;)

Skulle inte förvåna mig om ni har filmen på VHS och ser den på tjockis-TV också?

:twisted:

Link to comment
Share on other sites

Skulle inte förvåna mig om ni har filmen på VHS och ser den på tjockis-TV också?

:twisted:

"Det ska vara rör TV så det tar en halv timme innan bilden kommer"

Och efter en halvtimma när TV:n ger bild- blir det strömavbrott...

Vi skall ge uttryck för våra egna åsikter, men i allmänhet akta sej för att gå till närapå personliga angrepp, då vi eventuellt inte överhuvudtaget har en blekblå aning vem vi har att göra med, ej heller den minsta uppfattning vem gör vad.

Berra tangerade redan inkomstnivån flyktigt, så vi behöver inte kommentera det ytterligare.

Dessutom värmer rören upp bostaden, så man kan skruva ner dom övriga värmekällorna, vilken ger en inbesparing på annat håll om det blir knapert :--

Och så vidare........

Link to comment
Share on other sites

Sorry om jag blev upprörd. Det var inte meningen att bli det. Gillade inte på hoppet att man är typ dinosariur. Jag är inte en sådann som vill stoppa utveckling eller sånt. Men när man ger sig på kult filmer. Då måste man tänka sig för. För blir den inte bättre eller lika bra som orginalet. Då tycker jag man inte ska använda det gamla namnet. Ta skottet istället för bullit. Det är så jag menar. Då kanske den filmen skapa sin egen kult. Och då kan man inte jämföra filmerna. Det är vad jag tycker.

Berra

Link to comment
Share on other sites

Sorry om jag blev upprörd. Det var inte meningen att bli det. Gillade inte på hoppet att man är typ dinosariur. Jag är inte en sådann som vill stoppa utveckling eller sånt. Men när man ger sig på kult filmer. Då måste man tänka sig för. För blir den inte bättre eller lika bra som orginalet. Då tycker jag man inte ska använda det gamla namnet. Ta skottet istället för bullit. Det är så jag menar. Då kanske den filmen skapa sin egen kult. Och då kan man inte jämföra filmerna. Det är vad jag tycker.

Berra

Skottet? Ja, varför inte, det skulle ju inte ha mycket med Bullitt att göra i alla fall ;)

Link to comment
Share on other sites

Men när man ger sig på kult filmer. Då måste man tänka sig för. För blir den inte bättre eller lika bra som orginalet. Då tycker jag man inte ska använda det gamla namnet. Ta skottet istället för bullit. Det är så jag menar. Då kanske den filmen skapa sin egen kult. Och då kan man inte jämföra filmerna. Det är vad jag tycker.

Berra

Precis... varför göra om gammla filmer till i en ny tappning, varför inte göra en helt ny film eller ännu bättre en ny "kult" film.

Hur svårt kan det vara... Good guy... Bad guy... och lite bilar... ja ok...några snygga flickor och massa gummi... (från däck!!! ) vad kan gå fel?! :D

Link to comment
Share on other sites

Sorry om jag blev upprörd. Det var inte meningen att bli det. Gillade inte på hoppet att man är typ dinosariur.

Man har full rätt att bli förbannad, DU har inget att be om ursäkt för.

Skulle själv ha skrivit kraftigare genmäle om dravlet hade varit riktat mot mej.

Mitt inlägg tidigare var inte riktad mot Berra, utan bör härledas till ett tidigare inlägg. Beklagar om det blev missförstånd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...