Jump to content

efterlysning svart musse + fälgar


ekan

Recommended Posts

som rubriken lyder. blir nu troligt en svart mustang 06-07 till hösten.

tänkte bara höra här om det är någon som har en bra länk eller ett gäng bilder på en svart mustang + feta fälgar. är inte så mycket för krom, ska ha lite mer racestuk på den men allt välkomnas.

kan tillägga att jag suttit o googlat som en tok men det finns alltid nån som har bilder man inte sett!

Link to comment
Share on other sites

Chip Foose fälgar e ju alltid trevligt att sätta på mussen :--

Tja det är ju en smakfråga ;) Tycker tex på tv-programmet Overhauling att ALLT är så sjukt snyggt och bra gjort, men sen slänger de på (i mitt tycke) jättefula/jättehemska kromade fälgar, ja från Foose då såklart. Skulle nog inte heller vilja ha ngn av de som finns på deras hemsida: http://www.chipfoose.com/wheels.aspx

Link to comment
Share on other sites

Chip Foose fälgar e ju alltid trevligt att sätta på mussen :--

Tja det är ju en smakfråga ;) Tycker tex på tv-programmet Overhauling att ALLT är så sjukt snyggt och bra gjort, men sen slänger de på (i mitt tycke) jättefula/jättehemska kromade fälgar, ja från Foose då såklart. Skulle nog inte heller vilja ha ngn av de som finns på deras hemsida: http://www.chipfoose.com/wheels.aspx

Men alla Foose fälgarna e väl inte chrome? :P

Link to comment
Share on other sites

förresten...? finns det inte 19" till mustangen? är som sagt ute efter racestuk och tycker 20" är lite väl bra för det.

Personligen tycker jag allt över 18" är för stort. Det är inge roligt att åka runt på eltejp. Dessutom är det retro som gäller nu och då ska man ha mycket gummi. :--

Har tänkt mig 295/45-18 bak! Det är rejält fläskigt. 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...