r_karlepalm August 1, 2008 Report August 1, 2008 Har någon något tips på liknande forum gällande andra bilar? Har lite problem med en VW Golf 1.6 som jag skulle behöva bolla lite frågor om.Alla kör väl inte mustang året runt och bruksbilar brukar väl också gå sönder? Eller? Citera
Nenne August 1, 2008 Report August 1, 2008 Det finns massor av forum, bara att göra en sökning med Altavista, Google eller någon annan sökmotor.Här är t.ex ett forum på svenska.http://www.vwgolf.se/ Citera
r_karlepalm August 1, 2008 Author Report August 1, 2008 försökte googla men hittade bara forum med 2 inlägg typ... Men det här ser bättre ut. Ska nog få ordning på dom där j---a bromsarna snart!! Citera
CMC 1061 Berra August 1, 2008 Report August 1, 2008 Kolla med golf klubben. Skulle tro dom har ett stort forum Eler fråga på WV forumet där får du säkert hjälp.Berra Citera
Simon G August 1, 2008 Report August 1, 2008 Ett annat bra forum för bilrelaterade problem är www.motorforum.nuDär hamnar alltid jag när jag inte lyckas få ordning på brukisarna... Citera
Recommended Posts