mikeo cmc 748 August 23, 2008 Report August 23, 2008 På vilka fler ställen än framme vid vänsterskärmen kan man hitta chassinummer på en 67:a? Citera
FastMagnus August 23, 2008 Report August 23, 2008 du ska även ha höger fram. det har jag på min.. Citera
Janne Holm CMC1740 August 23, 2008 Report August 23, 2008 Det är nog ända stället där det är instansatsedan är det väl bara "buckettaggen" den som sitter i vindrutan som gällerär inte säker på att det heter så men Ooops glömde högersidan Citera
bosewallius August 23, 2008 Report August 23, 2008 65-67 har chassinumren instansade pa 3 stallen.Fram pa forarsidan, synlig.Samma sida men under skarmkanten narmare vindrutan.Passagerarsidan under skarmkanten narmare vindrutan.67 hade ingen plat med chassinummer i vindrutan.Hoppas detta hjalper,Mvh Bosse Citera
Kenneth Olsson August 25, 2008 Report August 25, 2008 Hur är det med chassienumret på -64½ ?Finns det på några fler ställen, förutom vid vänsterskärmen ? Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 27, 2008 Report August 27, 2008 Hej.Vänster skärminfästning finns urtag för Chassi nr, detskall finnas även på höger sida under skärmen, platsendär det är stansat är osäker. Vänster dörrgavel id brickan, jag har varit med om attnummret också finns längre upp på skärminfästningskantensamma sida som urtaget för det synliga. Citera
Tommyax August 27, 2008 Report August 27, 2008 Det skiljer sig på var och hur många ställen det finns instansat chassinummer. Cels beroende på vilken årsmodell, dels vilken fabrik den är gjord på samt vart den skulle levereras, tex så har alla bilar levererade till CA Californien chassinummret instansat på 3 ställen.Enligt källa på USA forum./Tommy. Citera
Recommended Posts