Chili September 2, 2008 Report September 2, 2008 Absolut, det ena behöver ju inte utesluta det andra... fiffigt är ju att ha träffarna på olika veckodagar så att man kan åka till Norrträff på tisdagar och Vegabaren på onsdagar Pampas Marina är ju helt ok ställe (något dyrt kaffe dock..) Problemet där är ju att man måste parkera på ena sidan om varvet och fika på andra sidan, vacker utsikt förvisso men man är ju tvungen att lämna sin bil utom synhåll...... personligen tycker jag ju att det också är himla kul att gå runt och se på andras (och visst självklart kanske främst sin bil ;-) ) så jag ser gärna ett fik i anslutning till parkering....Så jag har antecknat ner den 9/9
Lars Oscarsson cmc383 September 2, 2008 Report September 2, 2008 Häftigt med en så bra respons, vi hoppas ni eller någon av erkommer och pratar lite extra om detta med träffar i norrort,kom gärna en stund i morgon ONSDAG Vega. Kontackta Peter, Lars B, om ett snack, jag lyssnar gärnaockså, kanske man kan bidra med något matnyttigt.
Guest my little pony September 2, 2008 Report September 2, 2008 Hej igen....ja vi kör på tisdag som sagt första träff...vid Stansens ( Stinsen Sollentuna) Mac Donalds Tisdag 2008-09-09 från kl 18.00.......Obs jag kan inte åka till Vega imorgon onsdag denna vecka p.g a hjälper min dotter att flytta på kvällarna nu....det får isåfall bli nästa onsdag...Men jag siktar att vara på Vallentuna flyg o motorshow på söndag...kanske synns där..Jag hoppas ni kan hjälpa till att sprida detta på Vega imorgon...om inte Fröberg tänker åka dit.....självklart bör det här spridas på annat sätt än här.....jag förstår att inte alla är här på forummet o läser o skriver...Mvh "my little pony"
Lars Brisman September 2, 2008 Report September 2, 2008 Jag bor i Danderyd och har följt tråden med intresse.Det är mastigt, när man som jag bor norr om stan och jobbar på södra sidan, att ta sig hem efter jobbet för att senare på kvällen dra söderut ända till Vega och sedan hem igen.McDonald's i Årsta låg bättre till - men inte heller jag är särskilt förtjust i deras utbud.Hoppas det kan bli ngt för oss norr om Slussen. Även jag siktar på Vallentuna Flyg & Motordag. Vi kan väl vädra frågan där.Lasse BCMC1716
Fröberg September 2, 2008 Report September 2, 2008 Häftigt med en så bra respons, vi hoppas ni eller någon av erkommer och pratar lite extra om detta med träffar i norrort,kom gärna en stund i morgon ONSDAG Vega. Kontackta Peter, Lars B, om ett snack, jag lyssnar gärnaockså, kanske man kan bidra med något matnyttigt. Skulle gärna komma men jag tar Mussen till svärfar i morgon kväll för att få den klar till registreringsbesiktningen på fredag.
CMC 1061 Berra September 2, 2008 Report September 2, 2008 Kanon ide. Tycker jag. Hoppas det blir bra uppsutning. Kommer att följa detta med stort intresse. Berra
Guest my little pony September 3, 2008 Report September 3, 2008 Hej igen allihopa......För att få tag på mustangfolket norr om stockholmär ju ett sätt o gå igenom medlemsmatrikeln , men de tar ju en stund o att hålla på posta iväg det kostar ju en slant för klubben...och att titta på medlemslistan här på forumet tar ju också sin tid o försöka maila ut den här informationen angående starta en norr sida av Stockholm.....Nej jag tror på att tidningen blir nog bäst att informera om att nått är på gång här norr Stockholm....Jag tror nog att man ska försöka få in informationen sen på sidan Mälardalen på hemsidan om vad vi vill göra med norrsidans träffplats...Men vi smyger ingång träffarna nu som planerat , den första blir ju nästa vecka 2008-09-09 Mac Donalds Stansen ( Stinsen Sollentuna) .Vi försöker o hålla igång här på forumet så länge med information och dom som vill fråga nått angående detta är ju välkomna o skriva här så försöker vi alla här svara så gott det går.Mitt motto i detta är också skynda långsamt....det kommer nog så småning om igång.....MVH "my little pony"
RoTe September 3, 2008 Report September 3, 2008 Jag tycker det är en jättebra idé, men säsongen är tyvärr slut för min del. Kanske vore bättre att göra denna satsning på våren istället?
Fröberg September 3, 2008 Report September 3, 2008 Jag tycker det är en jättebra idé, men säsongen är tyvärr slut för min del. Kanske vore bättre att göra denna satsning på våren istället?Vi kör två träffar nu för att se reaktionen, sen är meningen att vi ska köra igång till våren. Då är du välkommen
Guest my little pony September 3, 2008 Report September 3, 2008 Ja jag håller med föregående skrivare (Fröberg) ...ja jag förstår inte heller varför vänta till våren.....de här tar nog sin tid att få igång...Vi kör nu dessa två gånger o försöker att sprida info om detta...Skulle det vara så att det dök upp mycke folk, som vill att vi ska fortsätta detta med att träffas över vintern....varför inte...Det känns ju närma o åka o snacka lite mustang....Men låt oss skynda långsamt....MVH "my little pony"
Lars Oscarsson cmc383 September 3, 2008 Report September 3, 2008 Hej igen.Vi klubbvärdar som finns nu välkomnar er som villbli nya, vi i CMC Mäladalen är utrustade med västardär det står klubbvärd på, vi måste försöka uttrustaer två med varsin sådan. Anledningen till att ni behöver ha sådana är att ni bör bli kända som CMC personal så snart det är möjlig. Också för att ni kan få hjälp lite lättare, även att de som söker er på platsen kan ta kontackt utan att leta. Hoppas vi få flyt på er sida av Sthlm och att vi somtidigare får bra gemenskap. Som skrevs tidigare så skall vi försöka få med infoi Mustang Forum.
skalvet September 3, 2008 Report September 3, 2008 Inte en dag försent med "norr"träffar bra fixat ! Ser dock inget problemmed att köra varje Tisdag "skynda långsamt"vad väntas det på ??,dom som kommer kommer helt enkelt !Det sk "dammcafet"i Sigtuna,Vengarn Onsdagar, kan vara ett senare alternativ,kanonställe mycket bilar stor gräsparkering typ fotbollsplanmat kaffe o dyl bra sittplatser levande musik mm,fin lummig omgivning.Rekomenderas för er som inte varit där ! Vet att Vega är på Onsdagarmen för dom som ändå inte åker dit så kan man väl lika gärna träffaspå ett toppenställe där det händer nått ! Ser fram emot Tisdag på StinsenPs... klubbvärdsvästar på på veckomöten kom igen ! ! !
Lars Oscarsson cmc383 September 4, 2008 Report September 4, 2008 Hej.Helst inte på Onsdagar då vi faktiskt kan vara fler somgärna vill åka en tripp till norrsidan utan att känna atthan eller hon missat något jättehäftigt, alltså våranveckoträff. Vi har också ett önskemål att ni som har intresse föratt falla in i ledet ändrar i er profil på forumet så attvi vet vad ni egentligen heter, tack på förhand.
Chili September 4, 2008 Report September 4, 2008 Vi har också ett önskemål att ni som har intresse föratt falla in i ledet ändrar i er profil på forumet så attvi vet vad ni egentligen heter, tack på förhand. Done.......
CMC 1061 Berra September 4, 2008 Report September 4, 2008 Vengarn är ett kanon ställe. Plus att pontiac klubben träffas där någon gång på året. Kan vara en ide att köra tillsammans om dom är intresserade för lite mera träffar. Det kan bli riktigt roligt om det blir fler märken. dessutom så blir vi starkare till en bättre bemötan från dom som har ställerna. För fika och dylikt. Men tycker det ska diskuteras på tisdag och se vad som kommer fram.Berra
Jeno September 7, 2008 Report September 7, 2008 Vengarn Onsdagar är ett bra förslag, som sagt ett mycket bra ställei nice omgivning !
Göran H September 8, 2008 Report September 8, 2008 Klart jag försöker komma men ni vet hur det är med oss utanför stan, svårt att hitta. Mac Donalds Stansen ( Stinsen Sollentuna) är det Allfarv.21 I så fall hittar jag
Svedis September 8, 2008 Report September 8, 2008 Yes, Visste inte det fanns någon Mc vid Stinsen. Menar ni ovan nämnda Mcdonalds vid Sollentuna centrum ( Allfarv 21)?
Chili September 8, 2008 Report September 8, 2008 Hittade adressen i annan tråd (under träffar ;-) )Adress: Norra Malmvägen 80 http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/viewtopic.php?t=15864
Svedis September 8, 2008 Report September 8, 2008 Ok, man lär sig..tackLars, kan du låsa tråden här och hänvisa till "träffar" så vi inte pratar om varandra??
Guest my little pony September 8, 2008 Report September 8, 2008 Hej.....jag hoppas alla vet att den här Mac Donalds är en ny som ligger vidStinsen/Stansen , Den ligger mellan köpcentret Stinsen o nya COOP.Åk in mot Stinsen o ni ser den liggaa där....Avfart från E4 är Häggvik...MVH "my little pony"
Recommended Posts