Jump to content

Recommended Posts

Jag vet att Exclusive böt ut det Ferritta system dom hade på den vita GTn med röda stripes mot bättre grejer...

Var det inte Steeda grejer förresten..?

Vad säger Pernolf!?

Magnaflow X-pipa och steeda axle-back satte dom på. Grymt ljud!

Jag vet att Exclusive böt ut det Ferritta system dom hade på den vita GTn med röda stripes mot bättre grejer...

Var det inte Steeda grejer förresten..?

Vad säger Pernolf!?

Hade en kundbil som tyvärr blivit upplurad på Ferrittaskräpet av Exclusivecars. Hade han lagt till 1000kr så hade han fått både Ford Racing axle back och shorty headers från mig. Och Ford Racings kvalitet den skojar man inte bort. Dock samma som Steeda, bara olika instansningar på ljuddämparna.

Kollat runt lite hos svenska "dealers" och Mustang Performance verkar ligga lägst då dom listar Ford Racing M-5230-5GT för 4 950kr inkl moms, så jag tänker testa ett set från dom :D:D

Kollat runt lite hos svenska "dealers" och Mustang Performance verkar ligga lägst då dom listar Ford Racing M-5230-5GT för 4 950kr inkl moms, så jag tänker testa ett set från dom :D:D

de är bara att slå till rena fyndpriset...

Slå till innan han ändrar priset. Han går nämligen back på dom med gällande dollarkurs. Han har nämligen bara 995kr för frakt och marginal... blir inte mycket över där. Så snabba på så länge lagret räcker.

Tror att dessa är betalade för ett tag sen med bättre dollarkurs men visst är det prisvärt.... och Jupp det är redan "tillslaget" för min del väntar bara på leverans :D:D:D

Tror att dessa är betalade för ett tag sen med bättre dollarkurs men visst är det prisvärt.... och Jupp det är redan "tillslaget" för min del väntar bara på leverans :D:D:D

Note to self: justera priset efter dollarkursen.

Jag är bara en glad amatör som är ute på shoppingrunda så vad vet jag (har ingen insyn i leverantörernas upphandlingar utan det är rena gissningar).....

Vad jag vet är i varje fall vad jag har för avtalat pris (oberoende på dollarkurs). :D:D

Jag är bara en glad amatör som är ute på shoppingrunda så vad vet jag (har ingen insyn i leverantörernas upphandlingar utan det är rena gissningar).....

Vad jag vet är i varje fall vad jag har för avtalat pris (oberoende på dollarkurs). :D:D

i det här fallet är det helt klart du som drar det längsta strået hehe...

Jo-orrå, när jag blir stor ska jag också ha Loudmouth!

Allvarligt, låter det så där gott i kupén är saken klar, riktigt riktigt mäktigt o vasst V8 ljud. :twisted:

SLP Loud Mouth, samma som jag har. Ingen här inne verkar dock vara det minsta intresserade av att höra V8 ljudet från sina bilar.

Inte då jag e lika fascinerad av ljud som dig ;)[/quote:1y4lkls9]

Men du har ju värre system än mig ju. :--

Ska man bara ha axleback lär man ju ha Loud Mouth om man ens ska märka skillnad menar jag. 8)

Här är mitt hetaste tips: mac boomtubes!

väldigt lika slp loudmouth (dvs mer eller mindre raka rör), men har liiite fluff i där bak för att ta bort det lilla raspiga ljudet