Garagekungen October 6, 2008 Report October 6, 2008 Lite nyfiken på hur stor skuffen är på en mustang 05a och nyare. hur många väsker får plats. tänkte hyra en mustang i usa.Tack på förhand Citera
aahrling October 6, 2008 Report October 6, 2008 Var på bilsemester med familjen, fru och 2 barn och det fanns gott med plats. Man rymmer en himmla massa skulle gissa som en saab 9-3 sedan.fast begränsningen är ju öppningen på gapet Citera
RoTe October 6, 2008 Report October 6, 2008 Jag å tjejen fick med lätthet plats för över en veckas bagage när vi var på semester i somras. Då var det inte ens tight och vi hade inget i baksätet. Men stora hårda resväskor är inget jag rekommenderar. Bättre med mjuka mindre väskor så man kan stuva ordentligt. Citera
Simon G October 6, 2008 Report October 6, 2008 Jag har varit på campingsemester i vår musse. Två personer med packning plus tält,sovsäckar, liggunderlag, stolar och bord mm. O ändå var baksätet tomt. Så de e ganska gott om plats! Citera
Alabama Grill October 6, 2008 Report October 6, 2008 Om man hyr en cab så är väl utrymmet mindre? eller..... Citera
Akilles October 8, 2008 Report October 8, 2008 Var på Citygross och handlade, fick in 8 fulla matkassar och en hel sån mega-bal med toapapper, ändå var det inte fullproppat Citera
Tretton October 13, 2008 Report October 13, 2008 Jag var med tjejen i florida i två veckor i sommras. Vi hade en mustang coupé -07. Den dög mer än väl trots att tjejen shoppade ganska friskt. Det man får med sig på planet får man rum med i bilen om man säger så. Vårat baksäte var därmot långt ifrån tomt. Citera
Garagekungen October 13, 2008 Author Report October 13, 2008 Vi blir 4 personer 2st är barn. man vill åka usabil en mustang tycker jag är okey bil men vad tror ni 2 vecker i en cab mycke handlande kläder och lite bildelar blir lite tveksam med utrymmet i skuffen det lutar att hyra en störe usa bil ingen japs tack någon som har ett bra tips var man kan köpa mustang delar och race delar till 60tals bilar i florida eller andra tips om motorsport som inte ska missa i florida. Citera
Roger P 2196 October 13, 2008 Report October 13, 2008 Hade jag farit runt i USA i 2 veckor med ungar i baksätet skulle jag föredra en större bil, baksätet är väl inte allt för tilltaget i en Musse om man säger så.Skulle nog hellre hyra en familjebil såsom Dodge Magnum eller Charger, även om det dom inte är like coola som en Mustang. Citera
Alabama Grill October 13, 2008 Report October 13, 2008 Min Italienska kusin som jobbar i New Jersey säger att man får plats med minst två vuxna i skuffen... Citera
RoTe October 13, 2008 Report October 13, 2008 Min Italienska kusin som jobbar i New Jersey säger att man får plats med minst två vuxna i skuffen... Kom ihåg nödutgångshandtaget om man vill behålla dom i bagaget. Citera
Gäst October 13, 2008 Report October 13, 2008 Min Italienska kusin som jobbar i New Jersey säger att man får plats med minst två vuxna i skuffen... Å va han jobbar med kan man ju gissa Citera
aahrling October 15, 2008 Report October 15, 2008 Skulle nog hellre hyra en familjebil såsom Dodge Magnum eller Charger, även om det dom inte är like coola som en Mustang. ahh... Dodge Charger.... helt klart min nästa familjebil... Citera
Recommended Posts