Jump to content

Recommended Posts

Var på bilsemester med familjen, fru och 2 barn och det fanns gott med plats. Man rymmer en himmla massa skulle gissa som en saab 9-3 sedan.

fast begränsningen är ju öppningen på gapet

Jag å tjejen fick med lätthet plats för över en veckas bagage när vi var på semester i somras. Då var det inte ens tight och vi hade inget i baksätet. Men stora hårda resväskor är inget jag rekommenderar. Bättre med mjuka mindre väskor så man kan stuva ordentligt.

Jag har varit på campingsemester i vår musse. Två personer med packning plus tält,sovsäckar, liggunderlag, stolar och bord mm. O ändå var baksätet tomt. :D

Så de e ganska gott om plats! 8)

Jag var med tjejen i florida i två veckor i sommras. Vi hade en mustang coupé -07. Den dög mer än väl trots att tjejen shoppade ganska friskt. Det man får med sig på planet får man rum med i bilen om man säger så. Vårat baksäte var därmot långt ifrån tomt.

Vi blir 4 personer 2st är barn. man vill åka usabil en mustang tycker jag är okey bil men vad tror ni 2 vecker i en cab mycke handlande kläder och lite bildelar blir lite tveksam med utrymmet i skuffen det lutar att hyra en störe usa bil ingen japs tack någon som har ett bra tips var man kan köpa mustang delar och race delar till 60tals bilar i florida eller andra tips om motorsport som inte ska missa i florida.

Hade jag farit runt i USA i 2 veckor med ungar i baksätet skulle jag föredra en större bil, baksätet är väl inte allt för tilltaget i en Musse om man säger så.

Skulle nog hellre hyra en familjebil såsom Dodge Magnum eller Charger, även om det dom inte är like coola som en Mustang. ;)

Min Italienska kusin som jobbar i New Jersey säger att man får plats med minst två vuxna i skuffen... :roll:

Kom ihåg nödutgångshandtaget om man vill behålla dom i bagaget. ;)

Min Italienska kusin som jobbar i New Jersey säger att man får plats med minst två vuxna i skuffen... :roll:

:lol::lol::lol:

Å va han jobbar med kan man ju gissa :twisted:

Skulle nog hellre hyra en familjebil såsom Dodge Magnum eller Charger, även om det dom inte är like coola som en Mustang. ;)

ahh... Dodge Charger.... helt klart min nästa familjebil... :)