Alabama Grill October 13, 2008 Report October 13, 2008 Nu får det vara nog! Mer ljud till folket! Finns det någon som fått sin bil godkänd genom besiktningen utan kattar? Funderar på raka rör mellan headders och bakre burkarna (har nytt Magnaflow axle back). Är trött på att vara tystast i stan nu.Nästa kriminella fråga är hur mycket man kan blanda bensinen med etanol för att få ner CO värdet vid just besiktningen. Det ska räcka för att kunna ta sig till o från stället utan att motorn packar ihop? Citera
grufman October 13, 2008 Report October 13, 2008 Nu får det vara nog! Mer ljud till folket! Finns det någon som fått sin bil godkänd genom besiktningen utan kattar? Funderar på raka rör mellan headders och bakre burkarna (har nytt Magnaflow axle back). Är trött på att vara tystast i stan nu.Nästa kriminella fråga är hur mycket man kan blanda bensinen med etanol för att få ner CO värdet vid just besiktningen. Det ska räcka för att kunna ta sig till o från stället utan att motorn packar ihop?kattarna dämpar inte speciellt mycket. finns klart smartare sätt att få upp ljudnivån utan att bajsa ner omgivningen. fråga andreas på nofear. Han vet hur den slipstenen skall dras. Citera
RoTe October 13, 2008 Report October 13, 2008 kattarna dämpar inte speciellt mycket. finns klart smartare sätt att få upp ljudnivån utan att bajsa ner omgivningen. fråga andreas på nofear. Han vet hur den slipstenen skall dras.Om inte kattarna dämpar något, hur kommer det sig att min bil är så tyst utan ljuddämpare? Citera
Daniel Linde October 13, 2008 Report October 13, 2008 Jag har ju fullflödeskattar på min och innan körde jag med raka rör där, men fixade dom till besiktningen. Jag märkte ingenting när jag satte på dessa. Så vill man vara på säkra sidan köp ett par sådana. Iof vet jag inte hur det låtar om man tar bort orginalkattarna då dom aldrig vart på i min ägo.Köpte 2st Catco fullflödes kattar av någon här på forumet, men tror dom lagt ner nu. 1100:- st tror jag. Citera
Corvette October 14, 2008 Report October 14, 2008 kör osså me racekattar men de hade problem på besiktningen att få upp tempen i dem så de börjar rena ordentligt...men te slut så... Citera
grufman October 14, 2008 Report October 14, 2008 kattarna dämpar inte speciellt mycket. finns klart smartare sätt att få upp ljudnivån utan att bajsa ner omgivningen. fråga andreas på nofear. Han vet hur den slipstenen skall dras.Om inte kattarna dämpar något, hur kommer det sig att min bil är så tyst utan ljuddämpare? Du ska inte stoppa in katten i avgassystemet... det dämpar aldeles för bra!! Citera
Peter /Cobra October 14, 2008 Report October 14, 2008 kör osså me racekattar men de hade problem på besiktningen att få upp tempen i dem så de börjar rena ordentligt...men te slut så... 100cells?? Citera
Alabama Grill October 14, 2008 Author Report October 14, 2008 ...hmmm..kanske lutar åt headders o racekattar då... Citera
Daniel Linde October 14, 2008 Report October 14, 2008 mina va det inga problem med att besiktiga med iaf. Citera
RoTe October 14, 2008 Report October 14, 2008 kattarna dämpar inte speciellt mycket. finns klart smartare sätt att få upp ljudnivån utan att bajsa ner omgivningen. fråga andreas på nofear. Han vet hur den slipstenen skall dras.Om inte kattarna dämpar något, hur kommer det sig att min bil är så tyst utan ljuddämpare? Du ska inte stoppa in katten i avgassystemet... det dämpar aldeles för bra!!Katten också... Citera
Recommended Posts